Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Pope Joan II skrev 2020-05-12 16:54:43 följande:
Väl bekomme. https://www.familjeliv.se/forum/thread/80393899-vi-som-ar-positiva-till-sveriges-hantering-av-pandemin
Vore fint om du kunde plocka med dig klybbe och Andrea, jag vill ju inte utöva någon ensamrätt på evighetsmaskineriet.
Hälsa Disa!
Jag ska kolla länken. Men kommer trots detta att fortsätta skriva här.
Jag vet att du tycker att det är din tråd, minns att du skrev att du skulle anmäla den och försöka få den borttagen eftesom personer du inte tyckte skulle skriva trots dina protester skrev här.
Jag tycker ärligt talat att du har hamnat lite snett. Brukar ibland läsa dina inte alltför insmickrande svar till trådstartare som förväxlat barnperspektivet med sitt eget - och ibland anonyma kommentarer med innebörden att du borde dunsta från tråden och från Familjeliv.
Fundera gärna om du ser några paralleller.
Om inte, så tänk dig följande trådstarter. Här diskuterar vi som anser att klimathotet inte existerar eller Här diskuterar vi som anser att det var ett misstag att förbjuda barnaga i uppfostringssyfte elelr Här diskuterar vi som anser att våldtäkter triggas av att kvinnor klär sig utmanande.
Trots allt finns det ju diskussionsgrupper på FL, där kan man om man har detta behov omge sig med likasinnade och nästan helt slippa risken att bli motsagd.