Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Du glömmer att du talar med de faktabaserade. Men efter detta är det kanske möjligt att till och med dem tar sin hand ifrån handen. Så att säga.
Du glömmer att du talar med de faktabaserade. Men efter detta är det kanske möjligt att till och med dem tar sin hand ifrån handen. Så att säga.
Det tror jag inte på - men hur zoonosen gick till är "höjt i dunkel" som en av trådens kritiker skrev.
Jag funderade länge på innebörden innan jag kapitulerade och insåg att betydelsen av "höjt i dunkel" alltid kommer att vara höljt i dunkel för mig
Du får sluta reta upp forumets högadel hela tiden.
Minns du när du anmärkte på att antal språkfel i ett av mina inlägg och jag svarade att jag inte brydde mig.
Själv tycker jag att det är lite pinsamt om jag råkar skriva fel på ett sätt som kan tolkas som att det inte är ett tangenttryckningsfel, inte annars.
Det finns ganska många träffar om man googlar på "höjt i dunkel". Jag antar att innebörden är att man lyfter upp något i mörkret.
Att man får ett meddelande med ärendenummer innebär sällan avstängning.
Jag fick ett nyligen - men tog det med ro.
Uppenbarligen blev inte Påven Johanna avstängd - högadlig eller ej.
På gamla familjeliv finns varken de omtalade tuimmarna eller stavningskontroll - så det jag skriver fel får jag stå för helt själv och inte skylla på autocorrect.
gamla.familjeliv.se/Forum-4-362/m80358345-1461.html
Öppnar jag tråden i mobilen så har ju mobilen stavningskontroll, men det är sällan den vill skiva det jag vill.
Såg att din telefon verkar ha svårt för en del fransk förvaltning - Padirac är en kommun i departementet Lot i regionen Occitanie
Näe, det blir väl också fel, då motsvarigheten till landstingen är de franska departementen? Rätta mig om din telefon har rätt och jag fel.
Det är bra att din telefon får bevisa din poäng igen - landsting och namnbytet av dessa är väl för länge sedan utrett och att det skulle vara någonting som någon eller några känner sig orättvist behandlade för har inte slagit mig.
Det är två refektioner jag gör, dels verkar du tro du att den som inte svarar som du tänkt inte förstår att du for efter 'landsting' på alla sätt och vis och dels att argumenten igen över går från sak till person.
Oavsett jag förstår eller inte förstår sarkasm och ironi så är det en personlig egenskap som inte har med skillnaden mellan tex förvaltning och geografi att göra