klyban skrev 2021-02-01 19:35:26 följande:
Jag citerar tio inlägg i taget av dig, och undrar vad det har med COVID-19 och göra, då det finns inget om COVID-19.
Hade du varit på mitt jobb och aldrig gjort nått som med jobbet och göra, så hade HR avskedat dig.
HR avskedar inte. Du är lika okunnig om HR som om processen med Eliassons avgång. Men jag svär, hade du varit min kollega hade du varit anmäld av flertalet och paria på arbetet, liksom här.
Är det din tråd?? Nej, just det. Johanna är fullt nöjd med att ha mig här som "kritisk emot handhavandet av pandemin" - ÄVEN sedan du omöjliggjorde en diskussion om det och förstörde tråden.
Vad har din utlånade onani-hand åt de du är kär i med COVID-19 att göra?
Vad har det med COVID-19 att göra att du ivrigt ropar "Jag med! JAG med!!!" och låtsas att du också stänger av TVn när Ebba visar sig, fast du "inte märkt det"?
Du är som en tiggande hund efter bekräftelse. Hundra ggr ropar du "Visst, kompis, visst kompis?" med snurriga hypoteser och inspel om "Kolla va pave gjorde mot dej. Så dum hon är mot dig, trodde vi missa hon sa de va ironi fast nå konsensus med röd tråd på sidan av en länk med solfjädern" "Pls, svara" "Buhu, visa endast pyssel" "Visst kompis, så komiska!" "Ministrar och landsting!"
Men du får så himla lite utdelning för det.
Patetiskt. Trumpetiskt.