klyban skrev 2020-08-28 20:09:29 följande:
Det finns inget sakligt att ta i beaktning här heller.JA, vi vet du tog meningen ur sitt sammanhang och när jag pratade om problematiken att följa upp forskningen om mitt munskyddsförslag.
Ingen missade detta, och nu försöker du reparera detta genom inte snudda trådens ämne längre.
Det intressanta är att du aldrig ens återupptagit den diskussionen när jag påpekade detta, skäms du eller vad beror det på att du undviker det du själv svarar?
Användningen av "vi vet" har du alldeles själv diskvalificerat och underkänt dig själv ifrån. Du är vansinnigt off topic som vanligt, i alla fall när det gäller att hitta en korrekt mottagare för dina repliker, även om du med viss tur diskuterar smitta. Du för alltid en egen parallell låtsasdialog så länge det rör sig om mer om en tumme eller en nick. Maler du sönder folk med falska påståenden om vad de sagt när du rör dig ute också? Alla har mindre försonande drag men just detta är riktigt oförskämt att utsätta andra för. Ordskramlet är mest bara svårläst, men att du utmålar andra på vis (med egenskaper, intentioner, åsikter etc) som helt random verkar ramla in i skallen på dig, oavsett trådämne, det är riktigt otäckt.