Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
För vem är detta bäst, .
Skydd på. Stoppa i sopsäck. Destruktion. 35 kvar.
För vem är detta bäst, .
Inser jag vunnit diskussion om beräkningar och om polisen.
Då du inte vill diskutera någon av dom.
Vad gör du här i tråden?
Glöm inte trycka visa endast på Pyssel.
Aha.. så FLs moderering som inte är med dig i att göra återkommande personliga påhopp på en och samma person företräder alltså denne personen menar du?
Parallellerna till de trådar där FL:s SD-krämare håller till är obetalbara.
Aha.. så FLs moderering som inte är med dig i att göra återkommande personliga påhopp på en och samma person företräder alltså denne personen menar du?
Den mest informativa delen av presskonferenserna är reportrarnas frågor och Tegnells svar. Man får veta lite hur reportrarna tänker, vad de har läst, är de kritiska eller godtar de allt som sägs. Svaren berättar också vilken åsikt FHM har gällande diverse fakta och åtgärder, har de ändrat åsikt på någon punkt.
Ett exempel:
I tisdags frågades det om smittan bland ishockeylag, kan smittan ha kommit in obemärkt under radarn?
- Nej, ökningen(!) har inte varit obemärkt.
Reportern förtydligade att det var den asymptomatiska smittspridningen hon menade. Nej då, sådan finns inte. Om man intervjuar folk efteråt, då hade de faktiskt haft något väldigt svagt symptom.
Ok, då vet vi det. Asymptomatisk smittspridning finns officiellt inte i Sverige. Man måste bara känna efter jättemycket bättre om man har något symptom eller inte innan man går hemifrån.
En bra artikel om virusets egenskaper och möjliga spridning.
www.dn.se/sverige/sa-lange-overlever-viruset-pa-saker-och-ytor/
Nu har jag sett fler bilder och filmer på trängsel i Sverige (inklusive i områden med fler restriktioner) vilken tur att jag fått lära mig här att allt sådant material är manipulerat!
Fantastisk översättning. Tack. Och vad betyder det fetstilade?
Vi vet redan att det förekommer trängsel på vissa ställen, och man får försöka hitta nått att minska denna.
Jag svarar vad meningen betyder, så enkel var den.
Vi vet redan att det förekommer trängsel på vissa ställen, och man får försöka hitta nått att minska denna.