klyban skrev 2021-01-31 22:42:48 följande:
Jag vet inte heller, men har har vi lättsam förklaring hos Bill Maher.
Vill man gå på djupet, så får man nog ta sig till podden och lyssna igenom alla argument man har kring frågan.
news.yahoo.com/bill-maher-pushes-bonkers-stev...
Yahoo-länken innehåller flera länkar vidare med matnyttigt.
En är denna.
www.nature.com/articles/s41591-020-01205-5
Dock inte ett slutgiltigt svar, utan nått man faktiskt försöker kolla upp.
Jag säger inte att de vet med säkerhet, men det är ingen konspiration(Som man försökte avförda det innan.) att man ser detta som en klar möjlighet som man tittar på.
På samma sätt man kollar på marknaden, man vill försöka ta reda på mer och det vill vi nog alla att de gör.
Svaret kommer förhoppnings senare, dock reste evolutions biologen frågor som antydde det inte kom direkt ifrån naturen till en människa.
Den som lever få se vad som är vad och om man lyckas ta reda på detta.
Jag tror du ska släppa detta som de säger i poden i fråga - om du kollar upp vad som sagts så är det enbart en åsikt som enligt den som säger det saknar varje bevis, det är i klass med Trumps påståenden om vad som helst. Killen som kommed med detta påstående har ocks blivit avstängs av Fejjan pga att han sprider påståenden som kan klassas osm konspirationsteorier,
Vilket ursprung viruset har vet ingen idag, så det får gott alla vänta på tills det kommit någonting handfast att ta på.