FuckGoggleAskMe skrev 2020-10-21 20:24:59 följande:
Jaså? Då kan jag meddela er alla om att om ni tittar tillbaka på mina tidigare inlägg, så har jag skrivit massor om vad jag tycker om den svenska strategin och även skrivit om denna länk du tjatar om.
Intressant frågeställning, varför jag svarar på inlägg som jag inte vill låtsas om att jag svarade på ... ja, där hängde jag inte med i svängarna, vi alla frågar oss vad du menar med detta. Borde vara tämligen enkelt att gå tillbaka och se vilka inlägg jag svarat på. Svårt att låtsas som om jag inte gjorde det .... Vi alla inser att denna kommentar är förvånansvärd.
Jaså? Så du menar att länken till studien om internationell media och den svenska strategin, handlar om den svenska strategin, och internationell media? No shit! Så överraskande! Svårt att ta in all denna information, ska sitta och klura på detta i kväll.
I like turtles!
" target="_blank">
Men det var det du svarade på, det är det som diskuterades som du citerade.
Och beskriver inte denna länk en del om vad den Svenska strategin är?
Det var ju trots allt du som citerade mig i en sådan diskussion om vad den Svenska strategin är.
Det komiska nu när flockimmunitet är så uppenbarligen inget strategi man har, vad ska ni nu säga om den?
För det måste vara tidernas sämsta strategi i så fall.(Men nu vet vi ju alla vad den Svenska strategin är, då man upprepat detta i var PK jag sett)