Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Tror du såna utredningar går med en knäppning med fingret och om man verkligen vill ha svar som håller?
Det kan ta många år att reda ut detta.
Tror du såna utredningar går med en knäppning med fingret och om man verkligen vill ha svar som håller?
Det kan ta många år att reda ut detta.
Det är väldigt många frågor man måste ha svar på, men visst sure preliminärt kan man ju hitta ett par.
Men för ett korrekt svar, det tar mycket tid.
Ja, och vad är det du vill ha sagt med det?
Vi vet att 200000-1500000 blir smittade årligen, men endast 10-25000 blir bekräftade fall.
Det betyder att endast 10-25000 kan få en sådan dödsdiagnos.
Och ja, jag har fått denna siffran upprepat många ggr till mig och ifrån mer ställe än ett.
Och det intressanta är att vi har dödstal på upp mot och tom över 5% på vanliga enkla influenser varje år.
Tror du att dödstalen av en vanlig influensa är så stor?
Och ja, det är beräknande siffror och dödstal, och logiska nivåer och med tanke på vad vi har årligen i smitta.
Vilka är oss
Dock kvarstår FAKTUMET att statistiken är inte korrekt då man inte ens har tillräckligt testade fall.
Eller kanske man vill hävda 3-5% dödsfall för att bli smittad av en vanlig influensa.
Källa socialstyrelsen.
Aldrig pratat om detta ska ändra nått om corona, men väl att vi har en rätt tydlig dödlighet var år ändå.
Men vi testar så lite att vi vet inte exakta siffror, men att man har beräknat dessa till 3500-5000.
Men vi pratar om människor som ändå skulle dö, och varför dör är pga deras kroppar inte längre ens klarar den allra minsta infektion.
Vad du inbillar dig om min person är 100% irrelevant
Beräkningar!
En sak är 100% och där är att statistiken på det nämnda är gravt missvisande och det behövs bättre siffror.
Du hade en inbillning om klyban, den är irrelevant för allt om COVID-19.
Socialstyrelsen är källan och den berättar att vi har stora mörkertal, det är steg ett för dig.
Resten bör logik hjälpa dig med, och talen är beräkningar.
Om du inte har en inbillning, så behöver du inte använda klyban i en mening, rätt simpelt eller hur.
Min person är 100% irrelevant för COVID-19.
Nu blir jag osäker vad du vill ha och såga om COVID-19, är det nått resonemang som du klarar av att utveckla?
Ja, min person är 100% irrelevant för allt som tråden handlar om
Det är svårt och ha, men det finns tyvärr en viss chans det är ett spel för galleriet och all den kritik trumpen fått för att stödja white supremacy.
För vi har lärt oss att det finns inget som trumpen skyr i sitt mål att bli president igen.
Ser att länder i Europa har en del problem med ökad spridning.
Och nu det absolut senaste så har man sett mer som använder munskydd.
En komisk var en familj jag faktiskt känner, där farmor hade munskydd, mamman hade munskydd, men barnet inte.
Och sen sitter dom i samma bil tillbaka hem :p
Denna gång var det bra mycket färre som höll på pilla på munskydden precis hela tiden.
Dock följde jag ingen i affären, men en ovanligt ökad tillsynes medvetenhet om att inte pilla på munskydden hela tiden.