Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Vad är det jag har skrivit som är fel?
Om du vill se besatthet, tryck visa endast på er två och läs, så ställ dig den frågan igen sen om besatthet av min person
Vad är det jag har skrivit som är fel?
Om du vill se besatthet, tryck visa endast på er två och läs, så ställ dig den frågan igen sen om besatthet av min person
Kommer inte ihåg saker som inte betyder nått, men skriver jag så, så kom det av en anledning.
Men intressant att du lyfter PM från 2018, det faktiskt bevisar min tes.
Kunde inte sagt det bättre själv, så tack för hjälpen!
Förstår du konceptet frågor?(Undrar då flera av dom har varit just frågor)
Tror jag aldrig har diskuterat skydden inom vården, men kanske nämnt att de måste använda dom då de är uppe i varandras ansikten.
Men även här gäller samma och rätt handhavande, annars är det menlöst.
Jag bara antar man har samma problematik inom vården och avgöra hur bra/dåliga de är, speciellt bland de som aldrig har använt dom innan direkt.
hade du frågat mig före pandemin om munskydd, så hade jag sagt att de hjälper bra, men efter tagit del av forskningen och den solfjäder av resultat.
SÅ har jag lärt mig att det är inte så enkelt.
Ja tänker lite på vägen till diagnosen, och att vi faktiskt alla träffar på nått av dessa test.
Det gör ju inte oss autistiska, utan bara att vi inte har tillräckligt med markörer för diagnosen.
Och att det inte är så svart och vitt man trodde där.
DMS-5 i sig säger jag inte ens emot, bara det svartvita som man ville få det till.
Nog om denna skiten, vill dom säga nått, så kan dom alltid återstarta tråden än sitta gnälla i denna tråden om det.
Dock var det inte den tråden som hatet startade.
Väldigt många vet inte ens hur man använder mask, allt man behöver göra är att titta om kring sig, och sen se på TV.
Så inser man att kunskapen att använda mask är mycket dålig, så vad är det du försöker säga med alla och inga?
Fel om vad?
Eller är det en hemlighet?
Vill du prata om autism, så finns en tråd för detta!
Eller tillräckligt hög klassning, men då säger de väl att det blir mycket tyngre att andas om jag minns rätt.
Tror du smittan spikar igen, kanske inte i samma nivå som när vi hade det som värst.
Men upp mot den nivån, jag personligen är faktiskt förvånad vi inte fått en redan.
Men kanske den kommer mot hösten istället.
Om det är han i Norrland, så trodde jag redan alla visste inte han styr någon FHM.
Vilket är udda då FHM har upprepats strategin varje dag, nu har jag dock missat en del det senaste så kanske de inte upprepar vår strategi fortfarande och när smittan är nere på låg nivå.
Vem bryr sig om folk som väljer att inte lyssna på vad de säger vad strategin faktiskt är?
www.aftonbladet.se/ledare/a/eK1JPM/anders-tegnell-var-nog-inte-sa-fel-ute-trots-allt
Intressant ledare i AB om högerklustrets attacker, och talande tystnad.
Verkar som att besöket i Riksdagen med en massa symtomer också fick fel effekt för föredettingen, som ni vill prata om annat som brukligt.
En intressant sak, stadshuset i Stockholm är ointresserade att ta ansvar säger Anders Lindberg författaren av ledaren i kommentarerna under.
Stämmer det?
Jag trodde vi hade avhandlat det som att det var hans personliga åsikt och inte FHM´s.
Jag har missat lite PK det senaste, men berättar de fortfarande vad strategin är nu när smittan är låg?
Hörde att AT accelererar i sitt smittoläge, och fördubblat antalet smittade det senaste per dag till ~850 tror jag det var.