BF Januari 2021
En tråd för oss som väntar barn i januari!
Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!
Enligt NC-appen har jag BF 5/1
En tråd för oss som väntar barn i januari!
Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!
Enligt NC-appen har jag BF 5/1
Vart kan man boka tid för nipt och ultraljud? Vad får ni betala
Bor i Uppsala =) tänkte om ni kunde rekommendera något
Åh vad skönt!! När ska ni göra NIPT? Vi har tid nästa torsdag...bör vara 10+1 då. Så nervös! Har inskrivning veckan efter...
Tidigt ultraljud imorgon, är sååå nervös! Är 9+4, hoppas bara allt går bra! Finns det någon fb grupp förresten som man kan få gå med i? Missat massor med meddelanden, kanske är smidigare att gå med där!
Jag har inskrivning nu på torsdag och Nipt 2/7, samma dag som du då va? Då bör jag va i 10+3. Ja det är nervöst, usch!
Tidigt ultraljud imorgon, är sååå nervös! Är 9+4, hoppas bara allt går bra! Finns det någon fb grupp förresten som man kan få gå med i? Missat massor med meddelanden, kanske är smidigare att gå med där!
Jag har inskrivning nu på torsdag och Nipt 2/7, samma dag som du då va? Då bör jag va i 10+3. Ja det är nervöst, usch!
Jag har NIPT 30/6, sedan får man vänta på provsvaret typ en vecka.
Redan nervös, hur lyckas ni andra hålla er lugna?
Jag tänker på åldern (40) och dåliga äggkvalitet och större risker pga det.
Jag har NIPT 30/6, sedan får man vänta på provsvaret typ en vecka.
Redan nervös, hur lyckas ni andra hålla er lugna?
Jag tänker på min ålder (40) och dåliga äggkvalitet och större risker pga det.