BF Januari 2021
En tråd för oss som väntar barn i januari!
Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!
Enligt NC-appen har jag BF 5/1
En tråd för oss som väntar barn i januari!
Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!
Enligt NC-appen har jag BF 5/1
För mig diffade det en hel vecka :( så det oroar mig mycket, att nåt är fel... har nästa vul/ul om 2 veckor, så får se då om allt är ok, väldigt nervös. Men då är iaf sambon med mig om nåt är galet...
Brösten är väldigt ömma, mår illa och fryser kvällstid och äter ofta. Hoppas så vår lilla kotte mår bra <3
Jag hade också en liten diff, men samma oro som du då jag inte haft något direkt illamående och ganska sparsamt med andra symptom också, enligt mig själv. Jag var extremt orolig och gick då på privat vul jag med. Men allt såg bra ut för mig också! Vissa har ju helt enkelt inte illamående, och vi kan nog vara i den kategorin skulle jag tro!
Okej menar du att du flyttades till senare bf eller?
Ja de är ju så, man borde väl vara glad för det men ja de är typiskt att alltid är de något :) men försöker glädja mig nu å tänka på statistiken gällande när man sett ett packande hjärta osv.. dock såg vi pixkande hjärta i vwcka 12 förra grav som slutade i MA vecka 16 så därav har jag svårt att känna mig lugn nu...
Okej menar du att du flyttades till senare bf eller?
Ja de är ju så, man borde väl vara glad för det men ja de är typiskt att alltid är de något :) men försöker glädja mig nu å tänka på statistiken gällande när man sett ett packande hjärta osv.. dock såg vi pixkande hjärta i vwcka 12 förra grav som slutade i MA vecka 16 så därav har jag svårt att känna mig lugn nu...
Jahapp då har man varit på vul och fått se ett hjärta som slår,men givetvis känner man sig fortsatt oroligt :( så jobbigt! Men givetvis glad å lycklig över de fina man fick se, men jag har fortsatt inget som helst illamående eller avsmak för kaffe som jag ALLTID tidigare haft, så därav min oro samt ett MA tidigare i vår.. nåväl jag hade räknat ut att jag var i 8+1 men enligt vul är jag i vecja 7+6, alltså bara två dagar bak och enligt barnmorskan helt normalt, men då blir jag även orolig där, om de inte växer på som det ska? Åh så frustrerande, aldrig varit så här överanalyserande och orolig, känner ju att nu måste jag försöka släppa oron och vara glad men alltid är de något man oroar sig för, jag fick iaf ett till vul att göra om tre veckor för att jag ville få se att de växer som de ska så de kändes väldigt tacksamt
Ni som vart på vul har det diffat med någon dag hit eller dit?
Hejsan! Är lite sen här men plussade för några veckor redan men vi har vart så kluven på detta, tredje barnet men ska väl kalla den för hoppsan. Blev till trotts akut pp... läst lite i tråden men den e så lång:) inte så att det finns någon grupp på Facebook?
Hejsan! Är lite sen här men plussade för några veckor redan men vi har vart så kluven på detta, tredje barnet men ska väl kalla den för hoppsan. Blev till trotts akut pp... läst lite i tråden men den e så lång:) inte så att det finns någon grupp på Facebook?
Grattis till hoppsan! Det finns en fb-grupp, men jag kommer inte ihåg vad tjejen heter som har den. Det står lite längre bak i tråden, kanske var det Tildurr..
Glad midsommar till alla blivande föräldrar! :)