BF Januari 2021
En tråd för oss som väntar barn i januari!
Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!
Enligt NC-appen har jag BF 5/1
En tråd för oss som väntar barn i januari!
Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!
Enligt NC-appen har jag BF 5/1
Jag har fått missfall, blöder för mycket för att detta ska ha gått bra. Tyvärr. Hoppas på bebis senare 2021. Lycka till ni andra. Plockade bort mig från listan.
Hej! Plussade i lördags morse, jättesvagt på bim-4 men fick det bekräftat i söndags på bim-3 med clearblue digitalt! Testen stegrar och idag är jag på bim-1. Jag har beräknat 3 februari men eftersom jag inte får föda vaginalt med anledning med för trångt bäcken blir det tidigarelagt kejsarsnitt. Sonen som föddes 2018 i juli valde de plocka ut 11 dagar före BF datumet. Så jag kommer också ha BF i januari om allt går vägen med vårt andra barn!
Tack
Kristina27
och
nykär15
Vi har också BF 6 januari 2021! Så går på torsdag in vecka 9. Är så lycklig och förväntansfull.
Jag bor i Dalarna och har precis varit på inskrivningssamtal där dem meddelade att Kub testen inte göra nu under covid-19. Hur ser det ut för er? Får ni göra det i era landsting?
Försöker hitta ett sjukhus i närheten som genomför som jag kan åka till <3
Vi har också BF 6 januari 2021! Så går på torsdag in vecka 9. Är så lycklig och förväntansfull.
Jag bor i Dalarna och har precis varit på inskrivningssamtal där dem meddelade att Kub testen inte göra nu under covid-19. Hur ser det ut för er? Får ni göra det i era landsting?
Försöker hitta ett sjukhus i närheten som genomför som jag kan åka till <3
Hoppar in i tråden jag med väntar mitt femte barn 5 januari 2021 lite orolig då jag haft 3 missfall o ett utomkveds de sista året så jag hoppas verkligen detta går vägen mitt o sambons första barn tillsammans så de känns väldigt spännande:)
Är bara tvungen att skriva av mig!
Varit på UL idag (8+6) och fick för första gången se någon aktivitet inne i magen! Tidigare gånger har det varit tomt i v 12.. Men idag fick jag se ett pyre med hjärtaktivitet!
Lyckan ät total!
(Väldigt tråkigt att maken inte fick följa med in utan vänta ute på parkeringen.. #coronatider.. )
Är bara tvungen att skriva av mig!
Varit på UL idag (8+6) och fick för första gången se någon aktivitet inne i magen! Tidigare gånger har det varit tomt i v 12.. Men idag fick jag se ett pyre med hjärtaktivitet!
Lyckan ät total!
(Väldigt tråkigt att maken inte fick följa med in utan vänta ute på parkeringen.. #coronatider.. )
Fick svar på blodprov nu att mitt TSH värde är över 2. Så nu måste jag börja med Levaxin igen. Hur mycket högre är risken för mf? Dessutom ska jag ta nytt prov i v12-14 skriver doktorn, men jag kan inte förrens tidigast v15! Hur farligt är det!! Ååå, tänk om det händer ngt nu i v14 så kommer jag alltid undra om det är ngt jag hade kunnat göra! Blev så orolig nu!!!
Fick svar på blodprov nu att mitt TSH värde är över 2. Så nu måste jag börja med Levaxin igen. Hur mycket högre är risken för mf? Dessutom ska jag ta nytt prov i v12-14 skriver doktorn, men jag kan inte förrens tidigast v15! Hur farligt är det!! Ååå, tänk om det händer ngt nu i v14 så kommer jag alltid undra om det är ngt jag hade kunnat göra! Blev så orolig nu!!!