BF Januari 2021
En tråd för oss som väntar barn i januari!
Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!
Enligt NC-appen har jag BF 5/1
En tråd för oss som väntar barn i januari!
Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!
Enligt NC-appen har jag BF 5/1
Beror väl på hur högt det är? Mitt låg på 4.9 när jag fick missfall och sen även ett MA i v 13. Är det precis över är det nog ingen fara, men hade försökt lämna prov enligt de intervaller de säger. Jag lämnade förra veckan och mitt låg nu på 1,7 (är i vecka 5+6) och då äter jag redan 100 mg/dag sedan ett år tillbaka.
Vilken dos får du nu?
Har 2,6. Ska ta 50/dag och 100 2 ggr i veckan. Har kanske hittat en lösning för problemet, borde ju gå att få ta ett blodprov för ämnesomsättning privat. Då kan jag ta det v12.
Jag kan ju ha haft kassa värden vid förra graviditeten med, då det inte upptäcktes förens ett halvår efter bf.
Har 2,6. Ska ta 50/dag och 100 2 ggr i veckan. Har kanske hittat en lösning för problemet, borde ju gå att få ta ett blodprov för ämnesomsättning privat. Då kan jag ta det v12.
Jag kan ju ha haft kassa värden vid förra graviditeten med, då det inte upptäcktes förens ett halvår efter bf.
Nu måste jag bara fråga: har du ätit Levaxin innan eller haft hypotyreos innan? För jag har TSH 3.2, men läkaren vill inte sätta in medicin eftersom det är under 4.0.
Verkar som jag nu går igenom mitt 5:e missfall. :?( lycka till alla ni andra
Åh nej :( är du säker på att det är så? Har du känt av nåt innan? Vart på något vul?
Känner igen smärtan och blödningen :( var på vul för snart 2 v sedan då såg de bara en förtjockad slemhinna. Fick ny tid o den är nu på måndag men lär va helt tomt där inne då :(
Gränsvärdet ligger tyvärr på 4 på vårdcentralen, men inom fertilitetsvärlden vill man ha det under 2.
Gränsvärdet ligger tyvärr på 4 på vårdcentralen, men inom fertilitetsvärlden vill man ha det under 2.