Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Det var som för mig i en tråd jag följde förut. Det var någon som skulle upplysa mig vad Asperger var för något och den personen hänvisade till en massa fakta och grejer. Jag behöver inte att någon talar om för mig vad Asperger är om jag själv lever med det så jag ruttnade totalt på den personen.
Dags att samlas vid lägerelden.
Gäsp.
Snart var den här dagen över. Ska bli skönt att lägga sig och sova sen.
Undrar vad Torsten har för sig? Har inte sett till honom idag.
* Ställer mig bakom flygrl*
Jag bara avskyr när folk tror sig vara experter på saker som dem inte vet något om. Jag förstår att du blir trött och uppgiven. Vi backar dig i alla fall, om det är till någon tröst. .
Det blev lite tal i en annan tråd om förberedelse för palliativ vård i hemmet.
Jag har suttit vak hos en döende, jag vet vad det innebär; man sitter där och vakar, och så ringer man efter sköterska/läkare om det behövs (svårt att avgöra).
Jag försökte förklara detta för en annan deltagare, och plötsligt dök en person till upp och påstod att jag inte visste vad jag talade om, ungefär.
Jag frågade om den personen suttit vak, och avslutade med att be honom/henne vara tyst om så inte var fallet.
Jag fick ungefär samma svar; det skulle inte alls finnas sköterska/läkare för de som låg och dog, och den personen hade minsann suttit vak så det så.
Yeah right...
Och ytterligare en annan deltagare bad mig hålla käft och dra åt helvete, men det var mest bara för att han/hon inte gillar mig, men ändå.
Det är tråden Sveriges hantering av Corona...eller något liknande