Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag ser ut som ett troll. Orakad och håret står åt alla håll och kanter. .
Jaha jag har iaf kommit någonvart idag. Hade påbörjat ett kjolmönster som behövde göras om, så det är gjort nu och färdigt. Nu kan jag äntligen börja klippa ut mönsterdelar och börja sy :D
Det är en pennkjol, mycket snygg modell. Om den här fungerar har jag ett bra basmönster att utgå från till mina vävda tyger och då blir det kjolar på löpande band!
Jaha jag har iaf kommit någonvart idag. Hade påbörjat ett kjolmönster som behövde göras om, så det är gjort nu och färdigt. Nu kan jag äntligen börja klippa ut mönsterdelar och börja sy :D
Det är en pennkjol, mycket snygg modell. Om den här fungerar har jag ett bra basmönster att utgå från till mina vävda tyger och då blir det kjolar på löpande band!
Hej alla! Soft dag här, sov länge och chillar i hemmet med katten.
Hej alla! Soft dag här, sov länge och chillar i hemmet med katten.
Tack
För det mesta går det bra att överse med dumheterna, men så är det de där grejerna som betyder något för en - jag menar, om någon tycker att det låter förfärligt att dö hemma och man själv vet att det kan vara värdigt och fint, då vill man ju berätta det, för att lugna och trösta. Då är man inte direkt betjänt av någon annan som drar till med värsta tänkbara scenario, att det inte alls kommer att bli bra för det är så högt tryck på vården. Det kanske stämmer, men vi vet ju inte - och det som är bister verklighet just nu i Stockholm behöver ju inte vara det i t ex Ystad, eller Rättvik.
Jag hade börjat få för mig att jag plötsligt var persona non grata på hela forumet.