Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
En liten hälsning från Torsten. Han hörde att vi pratade om honom.
Hello, my name is Torsten. Jag ramla ner från skorsten. Jag slog mig inte så värst, för jag är Torsten och jag är bäst. .
Så, nu har han fått säga sitt. .
Jo, jag förstår dig. Det var därför jag skapade den här tråden där alla är vänner. För jag tycker det finns så mycket konstigt där ute och en otrygghet.
Jag tror jag har nämnt det här tidigare, men det är bara FL som är segt och laggar. Inga andra sidor gör det.
Morgontankar: Alla verkar så världsvana och kan så mycket, Själv lever jag i min lilla bubbla.
Är det någon som har ett bra sorteringssystem? Jag sorterar de grovt nu, men måste sortera de igen sen.
* Dricker kaffe till: Bob Marley- Them belly full (But we hungry)- live.
* Saknar för tillfället rättighet* ska det stå.
Jag högerklickar och då kommer rensa upp som ett alternativ. Jag antar att jag ska klicka på det då?
Nu har jag rensat den i alla fall.
Jag högerklickar och då kommer rensa upp som ett alternativ. Jag antar att jag ska klicka på det då?