Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag kan inte bestämma mig för om jag ska skriva min svenska berättelse i första eller tredje person. Vad säger vi, vad läser ni helst och varför?
Ska kolla min deklaration nu. Inte så kul, men det behövs ju göras.
God förmiddag. .
Det är bara kul att du citerar. Det är bara jag som har svårt att välja vad jag ska svara på..
Nej, Torsten är inte medlem på FL. Hade varit coolt om han kunde vara det, men det blir ju svårt.
Jag kan inte bestämma mig för om jag ska skriva min svenska berättelse i första eller tredje person. Vad säger vi, vad läser ni helst och varför?
Jell-o. Hundarna var sabla morgonpigga idag så jag är inne på Fl redan före 12....
Korrektion ang 1:e vs 3.e person, man måste ju inte hoppa mellan karaktärer, men om man vill byta perspektiv så blir det ju så.
Så var det gjort. .
Bye, bye, pplz. Nu kommer ni inte se röken av mig på evigheter. FF7R ploppade ner i brevlådan.
Bye, bye, pplz. Nu kommer ni inte se röken av mig på evigheter. FF7R ploppade ner i brevlådan.