Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jell-o. Hundarna var sabla morgonpigga idag så jag är inne på Fl redan före 12....
Endera dagen ska jag se resten av THe Crown. Jodå, det flöt rätt bra.
Kul att se att alla kommer överens. . Det var syftet med tråden.
Kul att det händer något i tråden, men synd att det ska hända när man inte är inne,
God morgon, förresten. .
Men man har blivit citerad så mycket att jag inte vet vad jag ska svara på och då blir det att jag inte varar på något.
Jag funderar på att göra en tråd till Torsten. Fast det kanske är att ta det för långt?
Kan det inte vara så att FL segar sig för att det är så jäkla mycket trådar och inlägg? Och är det någon skillnad på det nya FL och det gamla? Jag har det nya.
Sorry för fåret, men jag slant. :-P.
Jag tycker det är synd att man inte får resa någonstans och att folk blir mer och mer isolerade och statsapparaten stängs ner. Jag försöker leva mitt liv så normalt som möjligt. ( Träffar dock inte mycket folk i vanliga fall.), men jag tycker synd om de som tvångsisoleras.
Kul att se att alla kommer överens. . Det var syftet med tråden.