Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Nu ska jag ut och "käcka", med en kompis, som han brukar säga. Vi skulle ha gått på Naturhistoriska, men det stängde i fredags.
Är med sorg i hjärtat jag skriver det här...men jag är för ledsen och nedstämd för den här tråden. Så lev väl allihop! :(
God morgon. .
God morgon. .
Min kollega ringde och skickade sms igår vid 21:30.
Han skrev: "Hej, jag är förkyld. Kan du ringa mig och önska mig krya på mig?" Nej, det tänker jag inte göra! Snacka om rop på uppmärksamhet och att han bara tänker på sig själv. Han frågar inte hur jag mår eller något.
Han skrev: "Hej, jag är förkyld. Kan du ringa mig och önska mig krya på mig?" Nej, det tänker jag inte göra! Snacka om rop på uppmärksamhet och att han bara tänker på sig själv. Han frågar inte hur jag mår eller något.
Jag har en bild till på Torsten och mig om ni vill se? .
Jag har en bild till på Torsten och mig om ni vill se? .