• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Cinnamonbun skrev 2020-10-30 20:15:01 följande:
    Ja till soppan använde jag fruktköttet. Kärnorna var mer som snacks med salt på.
    Ibland vet jag inte hur jag läser... x)
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-10-30 18:01:40 följande:
    Jo alla har vi ju våra perioder där vi är mer off :) Jag ser det egentligen som ett gott tecken att man ägnar sig mer åt irl-livet ibland.
    Jag lever irl, det är viktigt men det är även skönt att vara här. Det finns och har funnits flera som jag tror jag skulle kunna utveckla en djupare vänskap med irl än här, det är inte helt enkelt att fördjupa via text med personer man aldrig träffat.

• Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-10-30 21:21:10 följande:
    Jag lever irl, det är viktigt men det är även skönt att vara här. Det finns och har funnits flera som jag tror jag skulle kunna utveckla en djupare vänskap med irl än här, det är inte helt enkelt att fördjupa via text med personer man aldrig träffat.
    Jo det finns ett flertal trevliga personer i den här tråden :) Förr eller senare är det ju alltid kul om man kan träffas också. Jag har förresten en riktigt god vän som jag lärt känna online och vi har bara träffats alldeles kort en enda gång men det fungerar bra ändå.
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-10-30 21:44:12 följande:
    Jo det finns ett flertal trevliga personer i den här tråden :) Förr eller senare är det ju alltid kul om man kan träffas också. Jag har förresten en riktigt god vän som jag lärt känna online och vi har bara träffats alldeles kort en enda gång men det fungerar bra ändå.
    Jag tror det finns möjlighet att bli vänner, vissa ´får man bättre kontakt med än med andra. Men jag tror att det underlättar mycket att träffas om det ska bli djup vänskap. Fast du visar att det går ändå.
  • Litenmenhård

Glider in.

• Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-30 21:00:57 följande:
    Ibland vet jag inte hur jag läser... x)
    OMG! Haha!
  • Litenmenhård

Alltså det här med elektorrösterna i USA  är ju sjukt. Vilket jävla system dem har!

• Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-10-30 22:20:11 följande:
    Jag tror det finns möjlighet att bli vänner, vissa ´får man bättre kontakt med än med andra. Men jag tror att det underlättar mycket att träffas om det ska bli djup vänskap. Fast du visar att det går ändå.
    Så är det så klart :) Man vill nog gärna träffas som sagt!
    Litenmenhård skrev 2020-10-31 09:27:21 följande:

Alltså det här med elektorrösterna i USA  är ju sjukt. Vilket jävla system dem har!

Visst är det! Fruktansvärt orättvist! One man - one vote, det tycker jag iaf.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-31 10:09:20 följande:
    Så är det så klart :) Man vill nog gärna träffas som sagt!
    Litenmenhård skrev 2020-10-31 09:27:21 följande:

Visst är det! Fruktansvärt orättvist! One man - one vote, det tycker jag iaf.
    Ja, så tycker jag med. Hilary vann flest röster i förra valet, men Trump vann ändå pga elektorrösterna. 
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-31 10:13:54 följande:
    Ja, så tycker jag med. Hilary vann flest röster i förra valet, men Trump vann ändå pga elektorrösterna. 
    Ja!! Och det lär väl bli likadant den här gången med... Men de får vad de förtjänar. Jag har läst någon säga att valet av president speglar folkets själ. Ja, men då får de väl ha det så då. Problemet är när det går ut över resten av världen också.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.