• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • JonasSa

Jag delar gärna bubblet med någon trevlig tjej, så slänga ut någon låter dumt. Men bättre att ha en tjej man gillar än en kärring.

Så jag tycker det är bättre om trevlig tjej säger till mig att kyla bubblet så jag kan bjuda hit henne!{#emotions_dlg.flower}

• Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-10-30 12:15:39 följande:

Helt rätt inställning! {#emotions_dlg.flower}
    Våga vinn!

Ja :D Av äppelresterna blir det äppelmos också - win win! Och då har jag två kg till som står på altanen och väntar. Jag hade hoppats torka äppelringar av en del men urgröparen jag köpt tar inte hela kärnhuset så jag får fundera mer på det. Annars går det ju att göra mer saft och mos förstås :)
  • Litenmenhård
    JonasSa skrev 2020-10-30 12:29:31 följande:

Jag delar gärna bubblet med någon trevlig tjej, så slänga ut någon låter dumt. Men bättre att ha en tjej man gillar än en kärring.

Så jag tycker det är bättre om trevlig tjej säger till mig att kyla bubblet så jag kan bjuda hit henne!{#emotions_dlg.flower}

Haha, sant! Jag brukar säga så på fredagarna. Vet inte varför. Jag bara gör det. Bubblet kan vi skippa, men en trevlig tjej hade inte varit fel. Jag får hålla mig till Torsten så länge. .
  • Litenmenhård

Jäklar! Han slängde jag ju ut. 

Torsten, kom hit!

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-30 12:33:59 följande:

Jäklar! Han slängde jag ju ut. 

Torsten, kom hit!

Hoppsan! Stackarn x) Annars brukar du säga att det är kärringen man ska slänga ut ;) 
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-30 12:35:31 följande:
    Hoppsan! Stackarn x) Annars brukar du säga att det är kärringen man ska slänga ut ;) 
    Haha, ja! Jag skrev det där uppe, men kom på att jag inte har någon kärring att kasta ut så det fick bli Torsten, haha. Fast kanske dumt att slänga ut honom.
  • JonasSa
    Litenmenhård skrev 2020-10-30 12:32:46 följande:
    Haha, sant! Jag brukar säga så på fredagarna. Vet inte varför. Jag bara gör det. Bubblet kan vi skippa, men en trevlig tjej hade inte varit fel. Jag får hålla mig till Torsten så länge. .
    Jag  vet att du har en uttryck som du skriver, uppskattas!
  • Litenmenhård
    JonasSa skrev 2020-10-30 12:38:23 följande:
    Jag  vet att du har en uttryck som du skriver, uppskattas!
    Vad bra!
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-30 12:37:57 följande:
    Haha, ja! Jag skrev det där uppe, men kom på att jag inte har någon kärring att kasta ut så det fick bli Torsten, haha. Fast kanske dumt att slänga ut honom.
    Ja nu såg jag det! Konstigt nog missade jag det inlägget :) 
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-30 12:40:43 följande:
    Ja nu såg jag det! Konstigt nog missade jag det inlägget :) 
    Haha! Det gör inget. Man kan inte hålla koll på allt. .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.