• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-10-27 13:27:43 följande:

Det känns som att det är fler som är motståndare till honom nu, men enligt opinionerna så leder han rätt mycket. Jag fattar inte hur han kunde bli president från början. I och för sig hade han ju pengar och makt sen innan, men ändå.

Leder? Men snälla du, är det inte gamlingen i källaren i Delaware som leder?

Att sittande puckot vann förra gången beror på elektorsrösterna i delstaterna, vilket enligt mig inte är ett demokratiskt system.
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-10-27 13:36:30 följande:
    Leder? Men snälla du, är det inte gamlingen i källaren i Delaware som leder?

Att sittande puckot vann förra gången beror på elektorsrösterna i delstaterna, vilket enligt mig inte är ett demokratiskt system.
    Sist jag kollade så ledde han i alla fall.

Nej, det är det ju inte.
  • Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-10-26 19:01:19 följande:
    De blev allt för vätskande, så inte bra. Bättre med banan och chokladbitar. Solig
    Gott! :)
  • Litenmenhård

*Trillar in*.

• Litenmenhård

Torsten ligger och spinner.

• Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-10-27 13:39:50 följande:

Sist jag kollade så ledde han i alla fall.

Nej, det är det ju inte.

Aj fan.

Läser i tidningen att sittande eländet påstår att kampanjsidan har blivit hackad - så lägligt ????
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-10-28 07:16:10 följande:
    Aj fan.

Läser i tidningen att sittande eländet påstår att kampanjsidan har blivit hackad - så lägligt ????
    Ja, det kan man ju säga. Allt för att smutskasta.
  • Litenmenhård

Hakuna matata. Det är ord som är bra. Hakuna matata, gör att man blir glad. *ylar*.

• Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-10-28 11:33:49 följande:

Ja, det kan man ju säga. Allt för att smutskasta.

Finns tre möjliga förklaringar, enligt mig och min misstänksamma inställning

Antingen är det ren lögn, eller så ligger han bakom hackningen själv, eller så är det någon arg meningsmotståndare ute i periferin som gjort det. Fast varför skulle man hacka en kampanjsida, om man nu kan sådant? Varför inte sikta högre?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.