• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-10-30 15:52:46 följande:

Apropå nåt annat, vars e brudarna...? :s Nu saknas en del i chatten igen.

Ja de är inte här i alla fall. Men vilken chatt tänkte du på? *nyfiken*
  • Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-10-30 16:33:46 följande:
    Ja de är inte här i alla fall. Men vilken chatt tänkte du på? *nyfiken*
    Tråden då, men den känns som en chat :)
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-10-30 17:06:24 följande:
    Tråden då, men den känns som en chat :)
    Ahh, då är jag med!
    Det är några som försvunnit, tror det finns de som är borta ett tag men kan komma åter. Men det är så livet är men jag kan sakna personer som man har kontakt med också.
  • Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-10-30 17:39:56 följande:
    Ahh, då är jag med!
    Det är några som försvunnit, tror det finns de som är borta ett tag men kan komma åter. Men det är så livet är men jag kan sakna personer som man har kontakt med också.
    Jo alla har vi ju våra perioder där vi är mer off :) Jag ser det egentligen som ett gott tecken att man ägnar sig mer åt irl-livet ibland.
  • Cinnamonbun
    Mortiscia80 skrev 2020-10-30 15:52:19 följande:

Skönt! =) Ha en fin helg du med 

Tack, kommer det bli någon mat med pumpa?
  • Mortiscia80
    Cinnamonbun skrev 2020-10-30 18:09:43 följande:
    Tack, kommer det bli någon mat med pumpa?
    Näe jag har inte vågat mig på det än för jag har ingen aning om det smakar gott ens en gång :s Det blir lite mycket jobb bara för att prova på, iaf i år, men kanske i framtiden :) Det blir nog bara en helt vanlig helg här.
  • Cinnamonbun
    Mortiscia80 skrev 2020-10-30 19:14:42 följande:

Näe jag har inte vågat mig på det än för jag har ingen aning om det smakar gott ens en gång :s Det blir lite mycket jobb bara för att prova på, iaf i år, men kanske i framtiden :) Det blir nog bara en helt vanlig helg här.

Härligt! Det var när barnen ville göra pumpalyktor som jag alltid kände mig tvungen att göra något av pumpan. Har rostat frön och gjort soppa tidigare. Blir mer som en Halloweengrej än att det är supergott.
  • Mortiscia80
    Cinnamonbun skrev 2020-10-30 19:37:56 följande:
    Härligt! Det var när barnen ville göra pumpalyktor som jag alltid kände mig tvungen att göra något av pumpan. Har rostat frön och gjort soppa tidigare. Blir mer som en Halloweengrej än att det är supergott.
    Ok! Ja då behöver jag ju inte testa kärnorna åtminstone. Har du gjort mat av själva fruktköttet nån gång då?
  • Cinnamonbun
    Mortiscia80 skrev 2020-10-30 19:46:46 följande:

Ok! Ja då behöver jag ju inte testa kärnorna åtminstone. Har du gjort mat av själva fruktköttet nån gång då?

Ja till soppan använde jag fruktköttet. Kärnorna var mer som snacks med salt på.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.