• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-11-02 15:39:30 följande:
    Nja, jag vet inte. Mer än att försöka ha en positiv inställning.

Nej, jag är inte sjuk fysiskt i alla fall.
    Skönt att du är frisk fysiskt iaf :) Men det kan vara tufft att ha "mentala" grejer också, som utbrändhet, depression, diagnoser osv. Med en positiv inställning kommer man långt, och en vän till mig som varit långtidsdeprimerad i flera år svär vid naturens kraft, skogspromenader, trädgårdsarbete och liknande. Och faktum är att man numera även kan få naturupplevelser på recept från läkare, just för att det är så helande! :)
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-11-02 15:41:59 följande:
    Skönt att du är frisk fysiskt iaf :) Men det kan vara tufft att ha "mentala" grejer också, som utbrändhet, depression, diagnoser osv. Med en positiv inställning kommer man långt, och en vän till mig som varit långtidsdeprimerad i flera år svär vid naturens kraft, skogspromenader, trädgårdsarbete och liknande. Och faktum är att man numera även kan få naturupplevelser på recept från läkare, just för att det är så helande! :)
    Det är sant! 

Jo, det tror jag också kan hjälpa, men det är svårt att ge sig ut när man inte sover som man ska och man är deprimerad, men jag är faktiskt inte så deprimerad som jag kan bli. Jag är bara inte riktigt mig själv än känner jag. Åh, det visste jag inte att man kunde få. .
  • Litenmenhård
    Cinnamonbun skrev 2020-11-02 18:32:27 följande:

Hej härligt att det skrivs så mycket här! Kul att läsa om film och skrivprojekt!

God morgon. . Javisst är det. . Det är kul att få dela med sig också.
  • Litenmenhård

"Det verkar så lätt att bara stöta på. Ja, det är alla människors rätt att bara göra så". *Ylar*.

• Litenmenhård

Någon mer än jag som kollar på valvakan?

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-11-03 06:25:12 följande:

Någon mer än jag som kollar på valvakan?

Inte än. Nyvaken. Valet börjar ju idag men jag vet inte om det var kl. 1 natten som var eller natten som kommer. Var kan man följa valvakan på ett bra sätt annars? Har du länk?
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-11-03 06:57:17 följande:
    Inte än. Nyvaken. Valet börjar ju idag men jag vet inte om det var kl. 1 natten som var eller natten som kommer. Var kan man följa valvakan på ett bra sätt annars? Har du länk?
    God morgon. Jag kollar på tv 4. Inte det bästa kanske, men.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-11-03 07:01:53 följande:
    God morgon. Jag kollar på tv 4. Inte det bästa kanske, men.
    Ok :) Bra nog! Det är ju ett av de bättre nyhetsställena ändå.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-11-03 07:06:28 följande:
    Ok :) Bra nog! Det är ju ett av de bättre nyhetsställena ändå.
    Jo, men det är bara så mycket reklam och annat skit. Jag skulle vilja kunna fokusera på valet.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.