• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-08-26 16:15:30 följande:
    Jaha :) Ja det kan jag tänka mig! Inte alltid man får en massa beröm, men så kul för dig iaf :)
    Jo, det var det ju. . Då känns det bättre att gå till jobbet. .
  • flygrl

Tja alla! What?s up? Själv har jag just kommit hem från jobbet och är rätt slut om jag ska va ärlig. Har sprungit nog på jobbet för idag så tror jag skippar löprundan och lägger mig och vilar med kissen intill. Ska se om jag kan svara på lite inlägg innan jag slocknar...

Jo, en sak till. Det här med att FL segar så mycket. Det är många gånger jag tänker jag ska titta in kort i tråden, läsa lite och kanske skriva nåt meeen får fan ge upp då det tar en f*****g evighet att ladda sidan. Har inte tid med det när jag jobbar eller är upptagen på andra vis, om FL vore normalsnabbt skulle jag också synas mer här. :/

• Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-08-26 16:40:31 följande:

Tja alla! What?s up? Själv har jag just kommit hem från jobbet och är rätt slut om jag ska va ärlig. Har sprungit nog på jobbet för idag så tror jag skippar löprundan och lägger mig och vilar med kissen intill. Ska se om jag kan svara på lite inlägg innan jag slocknar...

Jo, en sak till. Det här med att FL segar så mycket. Det är många gånger jag tänker jag ska titta in kort i tråden, läsa lite och kanske skriva nåt meeen får fan ge upp då det tar en f*****g evighet att ladda sidan. Har inte tid med det när jag jobbar eller är upptagen på andra vis, om FL vore normalsnabbt skulle jag också synas mer här. :/

Tja! Skönt att komma hem då. .

Jo FL är segt som f*n! Synd det, för jag hade gärna sett mer av dig här. .
  • JonasSa
    Litenmenhård skrev 2020-08-26 16:07:35 följande:
    Det var jag, min coach och föreståndaren och en till. Det skumma var att all fokus hamnade på mig och att jag fick höra hur bra och omtyckt jag är. Jag är inte van vid det.
    Sug i dig, känner dig inte men utgår från att det är precis så det ser dig!!!
  • JonasSa

Jag ed, FL är SEEEEGGGGGTTTTTTT

Fast kul att se dig här igen. hoppas at du och katten hade en mysig stund!

• Litenmenhård
    JonasSa skrev 2020-08-26 19:16:20 följande:
    Sug i dig, känner dig inte men utgår från att det är precis så det ser dig!!!
    Tack! Jo, sånt är ju alltid skönt att höra så det kommer jag ha med mig länge. .
  • Mortiscia80

Tjena :) Jodå, bra på det stora hela får man säga. Har fått hem mer garn nyligen haha :D Adlibris har stor rea på Socki bl a. Otroligt seg igår, bättre idag! Ska fortsätta skriva lite innan läggdags :) Hade en smärre översvämning i köket idag (diskmaskinen spydde ur sig flera liter vatten) och har fått en del gjort hemma.
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-08-26 21:13:10 följande:
    Tjena :) Jodå, bra på det stora hela får man säga. Har fått hem mer garn nyligen haha :D Adlibris har stor rea på Socki bl a. Otroligt seg igår, bättre idag! Ska fortsätta skriva lite innan läggdags :) Hade en smärre översvämning i köket idag (diskmaskinen spydde ur sig flera liter vatten) och har fått en del gjort hemma.
    Låter som det var blött i köket!

Vad ska du göra med allt garn?
  • JonasSa
    Litenmenhård skrev 2020-08-26 19:21:48 följande:
    Tack! Jo, sånt är ju alltid skönt att höra så det kommer jag ha med mig länge. .
    Bra, inte alltid lätt att suga i sig!
  • Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-08-26 21:26:37 följande:
    Låter som det var blött i köket!

Vad ska du göra med allt garn?
    Ja det var väldigt blött och vi har kök med glest mellan brädorna så jag hoppas det inte blir fuktskador nu. Återigen aktualiserar det frågan om att byta golv helt.

Det jag fick hem nu (7 st á 100 g) är tänkt främst till sockar och så en mössa. I mitt totala stash har jag säkert ca 500 nystan annars x) Man köper när man hittar bra pris och så får det ligga till sig tills man kommer på vad det ska bli, men jag ska börja i andra änden så jag blir av med lite och istället gå igenom alla tusentals mönster jag har för att se vad jag vill göra, och kolla vilket garn som passar till just det projektet.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.