Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Nu är jag tillbaks! Har ni sett den här tråden?
www.familjeliv.se/forum/thread/80607156-har-ar-vi-alla-ovanner
...fast jag tror inte den kommer bli samma sköna långkörare som den här?
Känns bra att vara inräknad!
Jag trodde inte ni försvann men det var tyst här inne, bara 2 som skrev och det har varit massa skrivande när jag inte var här.
Jo det började toppen, resten vill jag inte snacka om men det var livet helt enkelt.
Jag har det bra, kom just hem efter långpromenad, älskar att röra på mig.
Jag ed, FL är SEEEEGGGGGTTTTTTT
Fast kul att se dig här igen. hoppas at du och katten hade en mysig stund!
Vi kanske har pratat om det förut, och du vet säkert ändå, men ge den ingen mjölk att dricka, bara vatten. Kattmat ska tydligen vara bra att ge dem!
Haha jaa exakt så! Man får en del gjort, men det är skönt med helg också när man inte gör så mycket alls.
Näe jag är jättedålig på det, jag drar nog knappt ur en enda. Jättedumt förstås. Men om blixtarna kommer närmare så brukar jag göra det med datorn åtminstone.
Tack :) Som det varit nu är det mest för att storyn står still, jag har en outline men vet inte exakt hur jag ska ta mig från punkt A till B alltid, men om man bara skriver på så lossnar det efter en stund, och man redigerar ju ändå sedan. Jag skulle kunna fylla ut berättelsen mer men den är bara för mig själv så det ids jag faktiskt inte x)
Aha! :) Det märkte jag inte ens haha!
Det var ju bra pris tycker jag :) Kanske önska dig i julklapp?
Ja men huvva! Gammalt kaffe smakar vidrigt :s Jag kör med fint espressopulver från Nescafé [reklam] och en del socker och helst riktig grädde men annars funkar det med mjölk. Eller så gör jag varm choklad och har i lite kaffepulver där.
Nej lever har jag aldrig ätit, det känns osmakligt att äta inälvor. Antagligen för att man inte är van. Äter inte blodpudding som vuxen heller. Men däremot leverpastej x)
Och god morgon!
">
Kontrar med denna!
">
Yesss! Vi är nog många som undrar över hur han egentligen ser ut :D
Tjena :) Jodå, bra på det stora hela får man säga. Har fått hem mer garn nyligen haha :D Adlibris har stor rea på Socki bl a. Otroligt seg igår, bättre idag! Ska fortsätta skriva lite innan läggdags :) Hade en smärre översvämning i köket idag (diskmaskinen spydde ur sig flera liter vatten) och har fått en del gjort hemma.
Jäklar i min låda! Citeringsdrottningen i farten igen! :-P.
Ja, igelkottar är söta, men taggiga, haha.
Nja, det var väl mest en trolltråd på skämt. Haha.
Jodå, jag mår bättre. Fick en släng av depression med som inte är helt över, men det är på god väg.
Jag vet inte vart jag får allt ifrån. Livlig fantasi, antar jag. .-P.
*Drar något gammalt över mig*. .
Jag kollar på reggaekläder, ja, men f*n vilka priser. Nästan 600 spänn för en hoodie och över 300 spänn för en t-shirt..
Nu har jag tack och lov efter mycket bök fått ner allt på ett usb-minne så om jag behöver lämna in gamla Bettan så har jag allt kvar. .-).
Det känns väl så där att börja jobba imorgon igen, kan jag tillägga. Hade gärna varit hemma en vecka till, men jag har så mycket att göra på jobbet.
Jag drar ut alla kablar när det åskar. Drar även ut hörapparaten. :-P.
Skoja bara. Jag har ingen hörapparat, men hade jag haft det så hade jag dratt ur den med.
Det här är kaptenen som talar. Vi når snart vår slutdestination sängen om cirka 10 minuter. Vi kommer påbörja vår inflygning alldeles strax så får jag be er sitta ner i era säten och koppla på säkerhetsbältet.
Det är du, jag och flygrl. .
Aww, tack vad snällt! Gillar dig skarpt! .
Mein hat, habe drei kanten und habe nicht mein hat drei kanten så ist is nicht mein hat...
Lite fylletyska. :-P.
Omg! Han ligger inne med värre tyska än jag. .
BTW: Guten morgen.
Haha, känner mig lite tysk idag av någon anledning. Även om jag inte kan ett smack tyska!
30 inlägg till och jag åker till rymden! .
Ich habe eine grosse krokodil ind meine lederhosen. .
Fortsätter med min fylletyska. .
Ja, en jättebanan i fickan kan vara obekvämt att ha, eller, alltså, haha.
BTW: Jag ska börja filma med Torsten imorgon. .
Haha! Jag fick honom inte riktigt som jag ville, men han blev cool ändå. .
Haha, kanske. Så långt har jag faktiskt inte tänkt. :-P. Hoppas bara att inspelningen går bra och att folk förstår sig på min humor. :s.
Här kommer dagens freestyle:
Min hjärna är perverterad, halvt permitterad, Skulle behöva bli remitterad.
Min enda hjärncell är friterad.
Fast mig går det ingen nöd på.
Jag fortsätter att rimma på, på den här höga nivån.
Bli inte förvånad om jag droppar en bomb precis som Donald.
Med en hjärncell klarar jag mig ändå rätt bra.
Det är ganska mycket drag och med en enda lag att överleva, så kan jag ändå få slag och krevera.
Men än är hoppet inte ute.
Jag styr fortfarande den här skutan.
Nej, nu får jag nog sluta.
Peace!
Jag hade utvecklingssamtal igår. Det var lite skumt.
Det var jag, min coach och föreståndaren och en till. Det skumma var att all fokus hamnade på mig och att jag fick höra hur bra och omtyckt jag är. Jag är inte van vid det.
Tja! Skönt att komma hem då. .
Jo FL är segt som f*n! Synd det, för jag hade gärna sett mer av dig här. .
Ja det var väldigt blött och vi har kök med glest mellan brädorna så jag hoppas det inte blir fuktskador nu. Återigen aktualiserar det frågan om att byta golv helt.
Det jag fick hem nu (7 st á 100 g) är tänkt främst till sockar och så en mössa. I mitt totala stash har jag säkert ca 500 nystan annars x) Man köper när man hittar bra pris och så får det ligga till sig tills man kommer på vad det ska bli, men jag ska börja i andra änden så jag blir av med lite och istället gå igenom alla tusentals mönster jag har för att se vad jag vill göra, och kolla vilket garn som passar till just det projektet.
Aha! :) Det märkte jag inte ens haha!
Det var ju bra pris tycker jag :) Kanske önska dig i julklapp?
Ja men huvva! Gammalt kaffe smakar vidrigt :s Jag kör med fint espressopulver från Nescafé [reklam] och en del socker och helst riktig grädde men annars funkar det med mjölk. Eller så gör jag varm choklad och har i lite kaffepulver där.
Nej lever har jag aldrig ätit, det känns osmakligt att äta inälvor. Antagligen för att man inte är van. Äter inte blodpudding som vuxen heller. Men däremot leverpastej x)
Kontrar med denna!
">
Tjena :) Jodå, bra på det stora hela får man säga. Har fått hem mer garn nyligen haha :D Adlibris har stor rea på Socki bl a. Otroligt seg igår, bättre idag! Ska fortsätta skriva lite innan läggdags :) Hade en smärre översvämning i köket idag (diskmaskinen spydde ur sig flera liter vatten) och har fått en del gjort hemma.
Det känns väl så där att börja jobba imorgon igen, kan jag tillägga. Hade gärna varit hemma en vecka till, men jag har så mycket att göra på jobbet.
Det här är kaptenen som talar. Vi når snart vår slutdestination sängen om cirka 10 minuter. Vi kommer påbörja vår inflygning alldeles strax så får jag be er sitta ner i era säten och koppla på säkerhetsbältet.
Aww, tack vad snällt! Gillar dig skarpt! .
Omg! Han ligger inne med värre tyska än jag. .
BTW: Guten morgen.
Haha, känner mig lite tysk idag av någon anledning. Även om jag inte kan ett smack tyska!
Ich habe eine grosse krokodil ind meine lederhosen. .
Fortsätter med min fylletyska. .
BTW: Jag ska börja filma med Torsten imorgon. .
Haha, kanske. Så långt har jag faktiskt inte tänkt. :-P. Hoppas bara att inspelningen går bra och att folk förstår sig på min humor. :s.
Jag hade utvecklingssamtal igår. Det var lite skumt.
Tja! Skönt att komma hem då. .
Jo FL är segt som f*n! Synd det, för jag hade gärna sett mer av dig här. .
I am Coornhoolio! .
Jag ed, FL är SEEEEGGGGGTTTTTTT
Fast kul att se dig här igen. hoppas at du och katten hade en mysig stund!