Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jävligt skumt att citeringen av ditt inlägg om vi fixar 5000 inlägg till årsskiftet sabbades. Man ser ju att den är helt korrekt formatmässigt så det är inte jag utan faktiskt FL som har nåt problem här. Kefft som fan! :/
Jävligt skumt att citeringen av ditt inlägg om vi fixar 5000 inlägg till årsskiftet sabbades. Man ser ju att den är helt korrekt formatmässigt så det är inte jag utan faktiskt FL som har nåt problem här. Kefft som fan! :/
Nja värmebölja är inte min grej men det "drabbas" vi sällan av här i Västernorrland. Här har vi haft en fantastisk sommar med mkt sol och jag tror INGEN dag då det varit "sneregn" och blåst. så där vidrigt som det kan vara hela Juli vissa år. Hoppas du gillar andra årstider är sommaren också!?
Sorry att jag citerar två gånger. Det bara blir så. Vet inte varför.
Haha, nej, det är det inte. :-P.
Jo, du verkar få för lite sömn Har du testat Curatäcket? Har själv inte gjort det, men hört att det ska vara bra.
Då siktar vi på 5000 inlägg då! .
Jo, jag vet. Citeringen är åt h*lvete!
Sorry att jag citerar två gånger. Det bara blir så. Vet inte varför.
Jo, jag vet. Citeringen är åt h*lvete!
Drar igång Leila K-Slowmotion på högsta volym.
Jo, kanske lite. :-P.
Stackarn. Det låter inget vidare. Kram på dig. .
Ja, det är ett slags kedjetäcke. Ska tydligen vara jättebra!
Vi hörs sen. Jobba inte ihjäl dig. .
En fråga så här på kvällskvisten: Varför tror den äldre generationen, (i det här fallet min mamma) att vi, den yngre generationen ska kunna allt om datorer och teknik? Jag kan inte ett skvatt, men ändå så litar min mamma på att jag ska fixa något sånt när det strular.