Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Det var en fransk visit av @flygrl. :-P. Eller en snabbis som vi säger på ren svenska, haha.
Jag har funderat på det här när det blir tyst i tråden. Det kan vara lite skrämmande ibland. Liksom lite erie. Fast ibland kan det vara skönt, för då hinner jag tänka lite och ravea loss lite, hehe. Fast när det blir tyst så brukar jag som ni kanske har märkt bara vräka ur mig något. Kanske beror på att jag vill ha uppmärksamhet eller något. Jag tycker i alla fall det är trevligt när alla är samlade. Det känns så familjärt på något vis. .
Det var en fransk visit av @flygrl. :-P. Eller en snabbis som vi säger på ren svenska, haha.
Jag vet inte vart folket håller hus. .
Tja! Duktig du är som orkar jobba och träna. .
Hur mår igelkotten?
Själv har jag det ganska bra, men lite uttråkad för tillfället.
Haha, får kolla det. :-P.
Aha, ok. De trådarna har jag inte mycket för.
Hehe. :-P.
Jodå. Tackar som frågar. Förkylningen är borta, men har ändå känt mig lite hängig, men det går åt rätt håll. .
My moose is on the loose. Gaaah!
Sorry. Fick lite psykbryt bara.
Visst är den här åsnan söt? .
Jackass! .
BTW: Det är jag efter några glas. .
För att vara lite seriös så använde jag den här bilden när jag skrev om "Buridans åsna".
Jag kom fram till att likt Buridans åsna så har jag ofta beslutsångest. Man väljer mellan två olika saker och kan inte bestämma sig och därför blir det inget av det.
Jag har texten här. Det är en kortis:
Haha, ojdå. Ska du be mig dra över något gammalt med? :-P.
Pochahontas!
Mentalt just nu sitter jag på en sandstrand med min käraste och tittar ut över det glittrande vattnet. Vi sitter där tills solen går ner. Det är en magisk solnedgång. Om detta ögonblick hade kunnat vara för evigt.
Jäklar i min låda nu åskar det. .
Aha, det visste jag inte med fönstret, men jag har dratt ut alla kablar och sånt.
Åska är fascinerande, men jag har stor respekt för den.
Kollar på reggaekläder. Jag vet det är inte den politiskt korrekta termen, men ändå. :-P.
Min dator är knäpp, för jag har en genomskinlig ruta tvärs över skärmen som inte går bort, sen kan jag inte flytta mappar och filer på skrivbordet för då öppnas mapparna eller så försvinner de bara. Görknäppt.
Jag vill ju inte behöva köpa en ny dator eller lämna in den här på lagning för då försvinner väl allt? Jag har bara haft den här sen i januari.
Jag startade om datorn, då försvann rutan i alla fall. .
Jag försöker spara ner allt på usb-minnen, men det går så där i och med att jag inte kan flytta mapparna ordentligt. Vad trött jag blir!
Jaha. Då ska man börja jobba imorgon igen då efter att ha varit hemma i två veckor.
Tja! Duktig du är som orkar jobba och träna. .
Hur mår igelkotten?
Själv har jag det ganska bra, men lite uttråkad för tillfället.
Jodå. Tackar som frågar. Förkylningen är borta, men har ändå känt mig lite hängig, men det går åt rätt håll. .
Sorry. Fick lite psykbryt bara.
Jackass! .
För att vara lite seriös så använde jag den här bilden när jag skrev om "Buridans åsna".
Jag har texten här. Det är en kortis:
Pochahontas!
Jäklar i min låda nu åskar det. .
Åska är fascinerande, men jag har stor respekt för den.
Min dator är knäpp, för jag har en genomskinlig ruta tvärs över skärmen som inte går bort, sen kan jag inte flytta mappar och filer på skrivbordet för då öppnas mapparna eller så försvinner de bara. Görknäppt.
Jag startade om datorn, då försvann rutan i alla fall. .
Jaha. Då ska man börja jobba imorgon igen då efter att ha varit hemma i två veckor.
Det känns väl så där att börja jobba imorgon igen, kan jag tillägga. Hade gärna varit hemma en vecka till, men jag har så mycket att göra på jobbet.
Hej igen :)
Är det samma igelkott som förut eller har du träffat en ny?
Rätt bra helg men ser fram emot lugnet imorgon, och så har jag återgått lite till skrivandet :)
I'll see you on the other side ;) :D
Kom ihåg att stänga fönstret när det åskar, jag trodde det var ett hittepå men tydligen så kan blixten annars leta sig in :s Och så ska man dra ur alla möjliga kablar.
Yo. Jag smyger in här ibland men idag är jag lite låg på energi. Har mycket att tänka på. Men jag sitter och skriver lite mellan varven :) Det blir lite så med många projekt jag ger mig på; första halvan springer iväg på rekordfart och sedan ofta ner till snigelfart. Men bara man fortsätter så kommer man ju i mål någon gång :) Precis som sköldpaddan och haren.
Jag drar ut alla kablar när det åskar. Drar även ut hörapparaten. :-P.
Skoja bara. Jag har ingen hörapparat, men hade jag haft det så hade jag dratt ur den med.
Det här är kaptenen som talar. Vi når snart vår slutdestination sängen om cirka 10 minuter. Vi kommer påbörja vår inflygning alldeles strax så får jag be er sitta ner i era säten och koppla på säkerhetsbältet.