Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Min dator är knäpp, för jag har en genomskinlig ruta tvärs över skärmen som inte går bort, sen kan jag inte flytta mappar och filer på skrivbordet för då öppnas mapparna eller så försvinner de bara. Görknäppt.
Jo så är det!
Dags att sätta lite fart igen! Men var är alla andra som slängt iväg mess här när jag inte varit inloggad?
Jo så är det!
Dags att sätta lite fart igen! Men var är alla andra som slängt iväg mess här när jag inte varit inloggad?
Jag vill ju inte behöva köpa en ny dator eller lämna in den här på lagning för då försvinner väl allt? Jag har bara haft den här sen i januari.
Jag startade om datorn, då försvann rutan i alla fall. .
Jag försöker spara ner allt på usb-minnen, men det går så där i och med att jag inte kan flytta mapparna ordentligt. Vad trött jag blir!
Jo så är det!