Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Skönt du inte försvunnit!
Det är helt normalt att vara låg med energi i bland, bara låta bli att fundera på det.
Skönt du inte försvunnit!
Det är helt normalt att vara låg med energi i bland, bara låta bli att fundera på det.
Jaha. Då ska man börja jobba imorgon igen då efter att ha varit hemma i två veckor.
Hej alla JonasSa inräknad! Hur har ni det? Själv har jag jobbat en del nu under helgen men också tränat som vanligt, försökt va ute i sommarens sista värme (?), läst, kollat TV och pysslat om en igelkott.
Ska försöka besvara lite inlägg nu och senare...
Hej alla JonasSa inräknad! Hur har ni det? Själv har jag jobbat en del nu under helgen men också tränat som vanligt, försökt va ute i sommarens sista värme (?), läst, kollat TV och pysslat om en igelkott.
Hej mina vänner!
Nu är jag tillbaka, har varit en vecka som tagit mycket energi så jag har inte loggat in här. Ni har varit aktiva med 222 nya inlägg, jag har inte läst ifatt så kan mycket väl missat svara på något ni skrivit.
Kram
Tack!
Jag trivs bra i riktiga världen, är nog där jag hör hemma men världen är inte bara schysst där ute. Fast det är inte nätvarianten heller i och för sig. Men denna tråden är toppen, vänner helt enkelt!
Ja jag har gjort skoj, träffat riktiga vänner förra helgen och vi hade toppenhelg. Ler när jag tänker tillbaka. Veckan som varit släpper vi, den får försvinna in i glömskan!
@JonasSa: Klantigt av mig sabba citeringen där. Sorry! :/
Känns bra att vara inräknad!
Tack!
Jag trivs bra i riktiga världen, är nog där jag hör hemma men världen är inte bara schysst där ute. Fast det är inte nätvarianten heller i och för sig. Men denna tråden är toppen, vänner helt enkelt!
Jag har funderat på det här när det blir tyst i tråden. Det kan vara lite skrämmande ibland. Liksom lite erie. Fast ibland kan det vara skönt, för då hinner jag tänka lite och ravea loss lite, hehe. Fast när det blir tyst så brukar jag som ni kanske har märkt bara vräka ur mig något. Kanske beror på att jag vill ha uppmärksamhet eller något. Jag tycker i alla fall det är trevligt när alla är samlade. Det känns så familjärt på något vis. .