Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Tack. . Tror det stavas "fnöske". :-P. I och för sig inget ord jag använder så ofta, haha. :-P.
Tack. . Tror det stavas "fnöske". :-P. I och för sig inget ord jag använder så ofta, haha. :-P.
Skriver presentrim, det ska vara en första gång för allt, nu ska jag baka fika till helgens uppvaktande.
En sup för varje del man städar lät livsfarligt. Min boyta är 170 kvm hahahaha
Nackdelen med att bo i hus. Så mycket ytor att stöka ner :P
Jag har fyra hjälpredor, men dem är ta me tusan värre än Torsten. De stökar ner, demolerar och stjälper bara när de ska hjälpa. Mattjuvar är de dessutom. Du hör ju vilket elände :( ;)
Tur dem är söta! :D
Tack ;) Jag tycker om att rimma, och helst tycker jag att det ska vara så man inte avslöjar vad som är i paketet utan att de får gissa lite :)
Ja :)
Jag har en annan video, om den finns kvar online att se, som handlar om Gully Queens, kan vara i Kingston Town. Den är lite magstark kanske men känns viktig. Den handlar om hur transpersoner förföljs och lemlästas så de bor i kloakerna för att försöka skydda sig. Jag har inte vågat använda den än faktiskt.
Blev en lång paus här. Hög tid jobba vidare!
Ha det bra så länge, y?all!
Blev en lång paus här. Hög tid jobba vidare!
Ha det bra så länge, y?all!
Ja, det har du ju rätt i. Klurigt ska det va men utan avslöja va som är i paketet.Tack för tipset! Den skulle jag villa se. Det är tyvärr en mörk sida av Jamaica och även reggae, dancehall osv, det där med homofobin/transfobin. Fruktansvärt!
Ja :)
Jag har en annan video, om den finns kvar online att se, som handlar om Gully Queens, kan vara i Kingston Town. Den är lite magstark kanske men känns viktig. Den handlar om hur transpersoner förföljs och lemlästas så de bor i kloakerna för att försöka skydda sig. Jag har inte vågat använda den än faktiskt.