Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
"Jag vet att du är lat och att det är mycket prat, men här får du en rakapparat"? .
Eller den här:" Du har skägg som en buske. Det ser ut som fnöske. Vill du slippa allt tjat, använd då din nya rakapparat". Haha.
Här gäller det att hålla tungan i rätt mun, märker jag. .
Haha sant! .
OMG! . Den hade jag inte hört innan.
*Gör en piruett*.
Nu har jag sett klart den första delen som @flygrl tipsade om.
Det var varmt. . Nej, vissa dagar är man trött. Jag ska tipsa dig om en grej du kan göra som en kompis tipsade mig om när hon skulle städa: Häll upp en sup och ställ den på fönsterbläcket, sen ställer du en sup på tv-bänken och sen en på bokhyllan så börjar du städa sen och när du har städat på fönsterbläcket så tar du den supen osv. .
Haha sant! .
OMG! . Den hade jag inte hört innan.
*Gör en piruett*.
Nu har jag sett klart den första delen som @flygrl tipsade om.
Det var varmt. . Nej, vissa dagar är man trött. Jag ska tipsa dig om en grej du kan göra som en kompis tipsade mig om när hon skulle städa: Häll upp en sup och ställ den på fönsterbläcket, sen ställer du en sup på tv-bänken och sen en på bokhyllan så börjar du städa sen och när du har städat på fönsterbläcket så tar du den supen osv. .
F*n nu dummar FL sig. .
Eller den här:" Du har skägg som en buske. Det ser ut som fnöske. Vill du slippa allt tjat, använd då din nya rakapparat". Haha.
Som fåglar ungefär :) I mina drömmar åtminstone.
Jo jag tänkte att jag skulle ha kunnat använda de där filmerna i min engelskundervisning. Det är alltid bra att kunna visa något annat än vit typiskt västerländsk kultur.
Ja, det gör jag med. .
Hehe, det trodde jag att det var. :-P.
Jo, idag var jag pigg som en mört, haha, men var ändå hemma från jobbet. Jag orkade inte åka dit idag.
Jag ska se del 2 sen, tänkte jag.
Haha, nej, men det är roligare att städa om man är lite rund under fötterna, haha. .
Tack. . Tror det stavas "fnöske". :-P. I och för sig inget ord jag använder så ofta, haha. :-P.