Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag gjorde bort mig på bussen förut. Jag och mitt boendestöd satt och snackade och frågade om jag behövde köpa något mer när vi ändå var ute. Jag sa högt och tydligt:" JAG BEHÖVER EN SIL", Haha. Jag menade ju inte en sån sil.
Jag gjorde bort mig på bussen förut. Jag och mitt boendestöd satt och snackade och frågade om jag behövde köpa något mer när vi ändå var ute. Jag sa högt och tydligt:" JAG BEHÖVER EN SIL", Haha. Jag menade ju inte en sån sil.
Har lite allsång med Torsten, haha. .
Har lite allsång med Torsten, haha. .
Hej alla, hoppas ni har det bra.
Hej alla, hoppas ni har det bra.
Ja kramar från olika personer är olika men jag kan tycka att en kram från en bekant som ges med rätt "balans" kan vara toppen, känna respekten. Sen är en kram från de som är nära något annat oavsett om det är en "bästis", partner eller barnen.
Håller med, konventioner utmanas om det finns anledning. Bra att ta strid för det som är viktigt.
Är bra att inte vara så van vid alkohol, är inte bra att vara beroende. Nu är inte jag beroende men kan tycka en whiskey, en öl eller ett glas vin är gott!
Är man inte inne här dagligen så är man snart utanför då det kommer massor av mess här. Fast det är kul när folk pratar.
Jag älskar att röra på mig. Blir mycket bättre inombords om jag rör på mig.
*Varvar ner* till: Mark Morrison - Return of the Mack.