Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej alla roliga! Mellanlandar här under en jobbpaus. Stör mig lite på att ?vi? låter gästerna sitta alldeles för tätt och att t o m inspektören som kollar det är fine med det. Själv skulle jag inte käka på vårt place av just det skälet nu i Coronatider.
Ser fram mot helgen då värmen ska komma tillbaka iaf här i Sthlm! Sommarens sista heta dagar?
Hej alla roliga! Mellanlandar här under en jobbpaus. Stör mig lite på att ?vi? låter gästerna sitta alldeles för tätt och att t o m inspektören som kollar det är fine med det. Själv skulle jag inte käka på vårt place av just det skälet nu i Coronatider.
Ser fram mot helgen då värmen ska komma tillbaka iaf här i Sthlm! Sommarens sista heta dagar?
Här gäller det att hålla tungan i rätt mun, märker jag. .
"Jag vet att du är lat och att det är mycket prat, men här får du en rakapparat"? .
Whattup! Här är det bara bra. .
Jo, värmen ska komma hit med har jag hört så det ser jag fram emot. .
Haha sant! .
OMG! . Den hade jag inte hört innan.
Whattup? Gimme sum sugar! .
*Gör en piruett*.
Idag blir det till att sitta och hänga med er hela dagen. .
Nu har jag sett klart den första delen som @flygrl tipsade om.
Nu har jag varit ute i verkligheten en liten stund i alla fall. .
Det var varmt. . Nej, vissa dagar är man trött. Jag ska tipsa dig om en grej du kan göra som en kompis tipsade mig om när hon skulle städa: Häll upp en sup och ställ den på fönsterbläcket, sen ställer du en sup på tv-bänken och sen en på bokhyllan så börjar du städa sen och när du har städat på fönsterbläcket så tar du den supen osv. .