Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag måste klippa mig snart. Jag ser ut som de där penntrollen ni vet.
Jag väljer nog sportfåne. Känns tryggare så. :-P.
Jo, hon har ju varit borta för länge tycker jag.
Jodå, utseendet är ju det första man lägger märke till och att tycka att en person r söt eller snygg är ju inget fel, men för mig så får i alla fall jag en djupare kontakt med personen om jag bara går på personligheten, men alla är vi olika. . Jag pratar generellt nu.
Haha, den gamla dängan ja. Då har man verkligen lyckats. .
Jo, jag är född på fel ö, som jag brukar säga, haha.
På jobbet pratas det mycket spanska så jag brukar dra till med det lilla jag kan, haha. .
Dags att varva ner. Har varit så i gasen idag. :s.
Jag måste klippa mig snart. Jag ser ut som de där penntrollen ni vet.
På jobbet pratas det mycket spanska så jag brukar dra till med det lilla jag kan, haha. .
Jag förstår vad du menar. Prettyboys med sixpack går bort även för mig. :-P. Skämt å sido. Det jag letar efter hos en tjej till exempel är om hon har skön personlighet och inte gnäller för mycket, haha, jag har inga höga krav jag vet:-P, men om hon är söt så är det ju bara bra, även om jag inte lägger så mycket vikt på det. För mig kommer skönheten inifrån, men visst eyecandy kan ju vara kul, för stunden i alla fall.
Haha, ja, precis. I'm on the wrong island, mon. .
Jo, många av de som jobbar där är från Chile eller Spanien.
Vissa dagar är jag som en duracellkanin hög på amfetamin. Det går i 190, så då är det skönt att komma hem och hänga med er och bara chilla. .
Jag kammar mig varje dag, men ser fortfarande ut som f*n i håret, haha. Skyller på kammen. .
Nja, det var ett tag sen. Några månader sen i alla fall och då tog dem inte mycket. Var räd för att bli skallig. .
Oj, är klockan redan så mycket? Dags för sängen stax.