• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2024-11-23 15:09:57 följande:
    You didn't tell it right!
    Bah! Dra dina egna skämt då, om du är så j*vla duktig.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Freddie K skrev 2024-11-23 15:13:59 följande:
    Bah! Dra dina egna skämt då, om du är så j*vla duktig.
    Okay, här kommer ett: Det var en gris och en norrman som stod och pratade och resten har jag glömt, hmm, men det är ett roligt skämt i alla fall. 
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2024-11-23 15:15:24 följande:
    Okay, här kommer ett: Det var en gris och en norrman som stod och pratade och resten har jag glömt, hmm, men det är ett roligt skämt i alla fall. 
    Jo, grisen säger:" Prata ordentligt. Jag fattar inte vad du säger."
  • Anonym (Kattflickan)
    Freddie K skrev 2024-11-23 12:30:22 följande:
    Tack, detsamma. Jag har varit på jobbet en stund, men nu är jag hemma och kan ta helg.
    Tack.
    Hoppas att du får en fortsatt bra helg så du kan ladda batterierna inför nästa vecka
    Mortiscia80 skrev 2024-11-23 14:00:29 följande:
    Detsamma! 😊

*lämnar en liten skål med kattgodis*
    Tack för det mycket goda kattgodiset 😻

• Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-23 13:59:30 följande:
    Duktig då! 😀 Jag kom nyss hem 😉 Nu ska jag ha en lugn och fin eftermiddag med sonen, basketmatch och stickning, sedan filmkväll och ja, någon slags god middag lär det ju också bli förstås.
    Tack så mycket! 😃 Jag hade en kompis här på glöggmys, så då ville jag att det skulle vara rent och snyggt. Plus att jag julpyntade lite (tidigt, jag vet) 🤶🏻🎄⭐️ Det låter som att du också har haft det mysigt 😉 Och basket, stickning och filmkväll låter ju toppen! Hoppas ni åt något gott!
  • Eurydike
    Anonym (Kattflickan) skrev 2024-11-23 12:01:56 följande:

🐾Tassar in i tråden och önskar er en trevlig helg🐾 🐈

Trevlig helg på dig också! Här har du den här tråden att leka med 🧶😸
  • Freddie K
    Anonym (Kattflickan) skrev 2024-11-23 23:55:10 följande:
    Tack.
    Hoppas att du får en fortsatt bra helg så du kan ladda batterierna inför nästa vecka
    Mortiscia80 skrev 2024-11-23 14:00:29 följande:
    Detsamma! 😊

*lämnar en liten skål med kattgodis*
    Tack för det mycket goda kattgodiset 😻

Tack.
  • Freddie K

" A few questions that I need to know. How you could ever hurt me so". *Ylar*.

• Mortiscia80
    Eurydike skrev 2024-11-24 02:29:42 följande:
    Tack så mycket! 😃 Jag hade en kompis här på glöggmys, så då ville jag att det skulle vara rent och snyggt. Plus att jag julpyntade lite (tidigt, jag vet) 🤶🏻🎄⭐️ Det låter som att du också har haft det mysigt 😉 Och basket, stickning och filmkväll låter ju toppen! Hoppas ni åt något gott!
    Åh glögg ja, så härligt 😀 Du får gärna komma hit och pynta också haha! Jag har sällan ork och tid att göra så fint som jag skulle vilja.

Ja det har varit en jättebra helg verkligen :) Massa mys med karln och trevlig em igår :) Middagen blev inte riktigt som den skulle iom att sonen är lite känslig fortfarande, men han kanske kan gå till skolan imorgon. Jag var sååå himla trött igår men har iaf gjort några varv av mösskanten. Och garnet är jättehärligt :)
    .
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-24 10:07:35 följande:
    Åh glögg ja, så härligt 😀 Du får gärna komma hit och pynta också haha! Jag har sällan ork och tid att göra så fint som jag skulle vilja.

Ja det har varit en jättebra helg verkligen :) Massa mys med karln och trevlig em igår :) Middagen blev inte riktigt som den skulle iom att sonen är lite känslig fortfarande, men han kanske kan gå till skolan imorgon. Jag var sååå himla trött igår men har iaf gjort några varv av mösskanten. Och garnet är jättehärligt :)
    .
    Det var väldigt trevligt och gott! Vi testade årets glögg och jag trodde inte att jag skulle tycka om den, men det gjorde jag faktiskt 😋 Ja, haha 😂 Hade jag bara en släde med renar så hade jag åkt förbi och pyntat hos dig 😉

Vad härligt det låter med karln och skönt att sonen börjar bli frisk igen! Det ser ut som ett fint garn och väldigt vackra färger på mössan 😃 Du skulle ha varit med i vår Hantverkscirkel där vi stickar, virkar, tecknar och skulpterar. Plus att vi fikar en jäkla massa också 🧁
Svar på tråden Här är vi alla vänner.