• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-11-14 16:57:00 följande:

Jag har bestämt mig. Innan jag fyller 50 så ska jag dra till Jamaica!

Det låter som ett bra mål! 😃 Själv har jag siktet inställt på Island 👀
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-11-14 16:57:00 följande:

Jag har bestämt mig. Innan jag fyller 50 så ska jag dra till Jamaica!

Självklart ska du göra det! :D

Vi hade en jättefin em iaf, och övernattningen blir imorgon istället för på lördag, men det gör inget, det blir ju superbra oavsett. Nu luktar jag som honom :))
  • Freddie K

Idag är jag fett irriterad! De, kommunen eller vilka det nu är, ska lägga som förslag att dra in färdtjänsten. Det drabbar inte mig, men det som drabbar mig är att de kommer dra in busskorten med, vilket betyder att vi kommer få att betala det själva, så på fredag nästa vecka ska vi stå utanför där de har mötet och protestera. Visst, det kanske låter som att vi gapar efter mycket, men vi kräver, ja, kräver, bara det vi har rätt till.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mortiscia80

Halli hallå :) Kikar in som hastigast innan jag börjar göra mig klar inför kvällen. Övernattning hos "min" karl och det kommer nog att bli väldigt härligt.

• Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-15 16:21:33 följande:

Halli hallå :) Kikar in som hastigast innan jag börjar göra mig klar inför kvällen. Övernattning hos "min" karl och det kommer nog att bli väldigt härligt.

Det låter som en mysig plan för kvällen/helgen och det blir säkert jättehärligt! ☺️  Själv ska jag festa till det med att äta en smörgås och dricka en kopp varm choklad, så inte så festligt med andra ord 😂 Men imorgon tar jag revansch för då ska jag på fest!
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2024-11-15 18:07:00 följande:
    Det låter som en mysig plan för kvällen/helgen och det blir säkert jättehärligt! ☺️  Själv ska jag festa till det med att äta en smörgås och dricka en kopp varm choklad, så inte så festligt med andra ord 😂 Men imorgon tar jag revansch för då ska jag på fest!
    Ja det blir det nog! Tyvärr var han tvungen att åka en snabb tur till sina föräldrar, men en timme till står jag väl ut haha :)

Låter som en mysig kväll för dig, och morgonkvällen! :) Ha så himla kul!
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-15 18:13:32 följande:
    Ja det blir det nog! Tyvärr var han tvungen att åka en snabb tur till sina föräldrar, men en timme till står jag väl ut haha :)

Låter som en mysig kväll för dig, och morgonkvällen! :) Ha så himla kul!
    Jag förstår! Ja, du får stå ut en timme till och sedan får du ha det så skoj 😃

Det kommer det säkert att bli och detsamma till dig!
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Rednex-Cotton eye Joe, på högsta volym. Jag står och dansar på vardagsrumsbordet.

Man kan faktiskt ha kul utan alkohol!

• Eurydike
    Freddie K skrev 2024-11-16 09:40:08 följande:

Dj Torsten is playing: Rednex-Cotton eye Joe, på högsta volym. Jag står och dansar på vardagsrumsbordet.

Man kan faktiskt ha kul utan alkohol!

Det gör ni rätt i! 🕺🐀
  • Freddie K

That's just the way it is. Things will never be the same. *Ylar*.

• Freddie K

Dj Torsten is playing: All Saints-Never ever.

Dis song goes out to my special lady. 

• Mortiscia80
    Eurydike skrev 2024-11-15 18:57:45 följande:
    Jag förstår! Ja, du får stå ut en timme till och sedan får du ha det så skoj 😃

Det kommer det säkert att bli och detsamma till dig!
    Vi hade jättefint tillsammans {#emotions_dlg.flower} Jag kom hem för en timme sedan ungefär och vi planerar en ny övernattning nästa fredag igen :)
  • Freddie K

If I am guilty, I will pay, but I seh, I shot the sheriff, but I didn't shoot the deputy. *Ylar*.

• Freddie K

Jag tror att jag är född på fel ö. Det var nog meningen att jag skulle vara född på Jamaica och inte på Hisingen, haha. 

• Freddie K

Jag har stött på ett problem när jag gör mina omeletter. Jag har börjat få till de ganska bra och de smakar väldigt gott, men de fastnar alltid i pannan. Alltså i stekpannan då. Använder jag för lite smör när jag steker de, eller varför blir det så?

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-11-17 14:48:39 följande:

Jag har stött på ett problem när jag gör mina omeletter. Jag har börjat få till de ganska bra och de smakar väldigt gott, men de fastnar alltid i pannan. Alltså i stekpannan då. Använder jag för lite smör när jag steker de, eller varför blir det så?

Ja det skulle jag gissa iaf, smöret ska räcka till hela ytan kan man säga. Kul att de blir bättre :D
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2024-11-17 15:22:11 följande:
    Ja det skulle jag gissa iaf, smöret ska räcka till hela ytan kan man säga. Kul att de blir bättre :D
    Jo, jag får ta mer smör då. .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.