Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag har bestämt mig. Innan jag fyller 50 så ska jag dra till Jamaica!
Jag har bestämt mig. Innan jag fyller 50 så ska jag dra till Jamaica!
Idag är jag fett irriterad! De, kommunen eller vilka det nu är, ska lägga som förslag att dra in färdtjänsten. Det drabbar inte mig, men det som drabbar mig är att de kommer dra in busskorten med, vilket betyder att vi kommer få att betala det själva, så på fredag nästa vecka ska vi stå utanför där de har mötet och protestera. Visst, det kanske låter som att vi gapar efter mycket, men vi kräver, ja, kräver, bara det vi har rätt till.
Halli hallå :) Kikar in som hastigast innan jag börjar göra mig klar inför kvällen. Övernattning hos "min" karl och det kommer nog att bli väldigt härligt.
Halli hallå :) Kikar in som hastigast innan jag börjar göra mig klar inför kvällen. Övernattning hos "min" karl och det kommer nog att bli väldigt härligt.
Dj Torsten is playing: Rednex-Cotton eye Joe, på högsta volym. Jag står och dansar på vardagsrumsbordet.
Man kan faktiskt ha kul utan alkohol!
Dj Torsten is playing: Rednex-Cotton eye Joe, på högsta volym. Jag står och dansar på vardagsrumsbordet.
Man kan faktiskt ha kul utan alkohol!
That's just the way it is. Things will never be the same. *Ylar*.
Dj Torsten is playing: All Saints-Never ever.
Dis song goes out to my special lady.
If I am guilty, I will pay, but I seh, I shot the sheriff, but I didn't shoot the deputy. *Ylar*.
Jag tror att jag är född på fel ö. Det var nog meningen att jag skulle vara född på Jamaica och inte på Hisingen, haha.
Jag har stött på ett problem när jag gör mina omeletter. Jag har börjat få till de ganska bra och de smakar väldigt gott, men de fastnar alltid i pannan. Alltså i stekpannan då. Använder jag för lite smör när jag steker de, eller varför blir det så?
Jag har stött på ett problem när jag gör mina omeletter. Jag har börjat få till de ganska bra och de smakar väldigt gott, men de fastnar alltid i pannan. Alltså i stekpannan då. Använder jag för lite smör när jag steker de, eller varför blir det så?