• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: All Saints-Never ever.

Dis song goes out to my special lady. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2024-11-15 18:57:45 följande:
    Jag förstår! Ja, du får stå ut en timme till och sedan får du ha det så skoj 😃

Det kommer det säkert att bli och detsamma till dig!
    Vi hade jättefint tillsammans {#emotions_dlg.flower} Jag kom hem för en timme sedan ungefär och vi planerar en ny övernattning nästa fredag igen :)
  • Freddie K

If I am guilty, I will pay, but I seh, I shot the sheriff, but I didn't shoot the deputy. *Ylar*.

• Freddie K

Jag tror att jag är född på fel ö. Det var nog meningen att jag skulle vara född på Jamaica och inte på Hisingen, haha. 

• Freddie K

Jag har stött på ett problem när jag gör mina omeletter. Jag har börjat få till de ganska bra och de smakar väldigt gott, men de fastnar alltid i pannan. Alltså i stekpannan då. Använder jag för lite smör när jag steker de, eller varför blir det så?

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-11-17 14:48:39 följande:

Jag har stött på ett problem när jag gör mina omeletter. Jag har börjat få till de ganska bra och de smakar väldigt gott, men de fastnar alltid i pannan. Alltså i stekpannan då. Använder jag för lite smör när jag steker de, eller varför blir det så?

Ja det skulle jag gissa iaf, smöret ska räcka till hela ytan kan man säga. Kul att de blir bättre :D
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2024-11-17 15:22:11 följande:
    Ja det skulle jag gissa iaf, smöret ska räcka till hela ytan kan man säga. Kul att de blir bättre :D
    Jo, jag får ta mer smör då. .
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-16 15:02:51 följande:
    Vi hade jättefint tillsammans {#emotions_dlg.flower} Jag kom hem för en timme sedan ungefär och vi planerar en ny övernattning nästa fredag igen :)
    Vad roligt att höra! 🌸 Då kan jag tänka mig att du ser fram emot nästa helg 😃
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-11-17 15:58:54 följande:
    Jo, jag får ta mer smör då. .
    Du måste smöra rejält för omeletten 😅
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-11-17 23:16:41 följande:
    Du måste smöra rejält för omeletten 😅
    Haha, jag får göra det. Fast då kanske den blir en smörsångare. Haha! :-P.
  • Freddie K

Pass the dutchie pon teh left hand side. Mi seh pass teh dutchie pon the left hand side. *Ylar*.

• Mortiscia80
    Eurydike skrev 2024-11-17 23:15:49 följande:
    Vad roligt att höra! 🌸 Då kan jag tänka mig att du ser fram emot nästa helg 😃
    Ja men verkligen! 🥰 Han var hur rar som helst i fredags. Det kan bli att vi ses en kort stund på onsdag också.

Hur var din lördag då?
  • Freddie K

Jag sitter framför FL och äter chips. Vilket liv man har! Patetic!

• Freddie K

På fredag vid 08:30 tiden ska vi demonstrera på Stenkolsgatan. Det ligger på Ringön. Bara för att de jävla asen har lagt som förslag att dra in färdtjänst och årskorten. Vi kommer nog vara ganska många, hoppas jag. 

Svar på tråden Här är vi alla vänner.