Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Dj Torsten is playing: All Saints-Never ever.
Dis song goes out to my special lady.
If I am guilty, I will pay, but I seh, I shot the sheriff, but I didn't shoot the deputy. *Ylar*.
Jag tror att jag är född på fel ö. Det var nog meningen att jag skulle vara född på Jamaica och inte på Hisingen, haha.
Jag har stött på ett problem när jag gör mina omeletter. Jag har börjat få till de ganska bra och de smakar väldigt gott, men de fastnar alltid i pannan. Alltså i stekpannan då. Använder jag för lite smör när jag steker de, eller varför blir det så?
Jag har stött på ett problem när jag gör mina omeletter. Jag har börjat få till de ganska bra och de smakar väldigt gott, men de fastnar alltid i pannan. Alltså i stekpannan då. Använder jag för lite smör när jag steker de, eller varför blir det så?
Pass the dutchie pon teh left hand side. Mi seh pass teh dutchie pon the left hand side. *Ylar*.
Jag sitter framför FL och äter chips. Vilket liv man har! Patetic!
På fredag vid 08:30 tiden ska vi demonstrera på Stenkolsgatan. Det ligger på Ringön. Bara för att de jävla asen har lagt som förslag att dra in färdtjänst och årskorten. Vi kommer nog vara ganska många, hoppas jag.