• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Jag skulle så gärna vilja skriva det där brevet, men det kanske är dumt? Vad skriver man? Det hade varit lättare om jag hade fått chansen att prata med henne sist vi var där, men nu är det som det är. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Ini Kamoze-Here comes the hotstepper. 

• Eurydike
    Freddie K skrev 2024-12-07 07:34:18 följande:

Jag skulle så gärna vilja skriva det där brevet, men det kanske är dumt? Vad skriver man? Det hade varit lättare om jag hade fått chansen att prata med henne sist vi var där, men nu är det som det är. 

Har du ens hennes adress? Jag kan bara tala för mig själv, men jag hade inte uppskattat att få ett brev på så vis. Då är det bättre att du ser till att prata med henne nästa gång ni ses. Förhoppningsvis blir det ett liknande möte snart igen!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-12-07 19:58:37 följande:
    Har du ens hennes adress? Jag kan bara tala för mig själv, men jag hade inte uppskattat att få ett brev på så vis. Då är det bättre att du ser till att prata med henne nästa gång ni ses. Förhoppningsvis blir det ett liknande möte snart igen!
    Den kan jag skaffa. Nej, det kanske inte är så bra. Får hoppas att det blir ett nytt möte snart då.
  • Freddie K

Some people call me the space cowboy. Some people call me Maurice. *Ylar*.

• Freddie K

Alltså, först skickar de fram en gubbe, sen en till och sen kommer hela jälla släkten. Hur i hela Ankeborg ska jag hinna bygga upp min armé?

• Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-12-11 09:50:53 följande:

God morgon folket. Hemma sjuk idag, men det värsta är nog över.

God morgon! Trist att vara sjuk, men kanske skönt att det slog till nu innan jul om man måste vara sjuk någon gång. Helat skulle man ju skippa det jämt 🤧 Hoppas du kryar på dig snart!
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2024-12-11 10:02:14 följande:
    God morgon! Trist att vara sjuk, men kanske skönt att det slog till nu innan jul om man måste vara sjuk någon gång. Helat skulle man ju skippa det jämt 🤧 Hoppas du kryar på dig snart!
    Ja, det var en tuff natt, men jag är iaf piggare inför jul sedan :) Fattas lite pynt och så förstås. Tack!
  • Freddie K

Everyday the bucket a go a well. Some day the bucket of a drop out. Some day the bucket of a drop out. *Ylar*

Svar på tråden Här är vi alla vänner.