• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

It ain't that that I'm to big to listen to the rumors. It's just that I 'm to big to pay attention to 'em.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2024-12-02 14:41:46 följande:

It ain't that that I'm to big to listen to the rumors. It's just that I 'm to big to pay attention to 'em.

Jaja, min engelska kanske inte är helt perfekt. Big whoop. Wanna fight 'bout it?
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Gina G-Just a little bit.

• Freddie K

Ni kanske har märkt att jag inte har skrivit något på ett par dagar? Jag har fastnat i ett nytt data-spel. Warcraft II. Ni vet det där urgamla från 1993-1995? Väldigt roligt, men samtidigt så frustrerande för jag dör hela tiden. Samma sak var det med. Heroes Of Might And Magic. Jag ska nog inte spela såna spel, men jag kan inte låta bli. Skäms

• Eurydike
    Freddie K skrev 2024-12-02 15:01:22 följande:

Ni kanske har märkt att jag inte har skrivit något på ett par dagar? Jag har fastnat i ett nytt data-spel. Warcraft II. Ni vet det där urgamla från 1993-1995? Väldigt roligt, men samtidigt så frustrerande för jag dör hela tiden. Samma sak var det med. Heroes Of Might And Magic. Jag ska nog inte spela såna spel, men jag kan inte låta bli. Skäms

Vi lärde oss förra gången var du håller hus när du blir tyst som en mus! 🤫🐭 Om du inte kan låta bli så är det ju bara att fortsätta, för något annat vore ändå omöjligt 😉 Men jag kan förstå att det är drygt att dö hela tiden.
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-12-02 15:22:46 följande:
    Vi lärde oss förra gången var du håller hus när du blir tyst som en mus! 🤫🐭 Om du inte kan låta bli så är det ju bara att fortsätta, för något annat vore ändå omöjligt 😉 Men jag kan förstå att det är drygt att dö hela tiden.
    Jo, men jag glömmer tid och rum när jag spelar och jag blir allt mer indragen i min bubbla. Skäms
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-12-02 15:26:30 följande:
    Jo, men jag glömmer tid och rum när jag spelar och jag blir allt mer indragen i min bubbla. Skäms
    Du kanske behöver perioder av ensamhet för att sakna det sociala? Om du har sådana tendenser så behöver det ju inte vara något negativt, särskilt om det inte påverkar någon annan och du själv inte mår dåligt av det ☺️
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-30 21:34:39 följande:
    Och i varandras armar ;) Det kommer att bli mer bakning framöver med jämna mellanrum, han äter så gärna av det jag gör och han tyckte att kakan var perfekt! :)

Oj, det var värst! Jag köpte en burk när jag var utomlands för en massa år sedan, men minns tyvärr inte styrkan... Så synd att de inte funkar för dig :( Men jag har ett tips som du kan testa nästa år och det är maskroste! Det är grymt effektivt :D Iaf för min del. Du tar de gula blombladen, låter dem torka och sedan gör du te som vanligt av dem. Några klunkar brukar räcka för mig faktiskt.
    Så mysigt! 😉 Här är det bara jag som äter om jag bakar och det är inte lika roligt, fast då får jag desto mer kaka 😅 Kul att han uppskattade den!

Ingenting funkar tyvärr för mig när det gäller sömn, så jag blev inte så överraskad, men maskroste är helt klart värt att testa. Tack för tipset! Det låter väldigt spännande 🤩
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2024-12-02 19:26:03 följande:
    Så mysigt! 😉 Här är det bara jag som äter om jag bakar och det är inte lika roligt, fast då får jag desto mer kaka 😅 Kul att han uppskattade den!

Ingenting funkar tyvärr för mig när det gäller sömn, så jag blev inte så överraskad, men maskroste är helt klart värt att testa. Tack för tipset! Det låter väldigt spännande 🤩
    Ja supermysigt verkligen 😊 Jag myser fortfarande efter det där. Nästa gång jag bakar lutar det åt morotskaka 😀 Men det får bli om ett par veckor, man kan inte vräka i sig godsaker hela tiden.

Ja, maskrosor är ändå gratis så värt att testa 🙂 Håller tummarna!
  • Eurydike

Nämen, sitter du här alldeles ensam Torsten! Har Freddie glömt bort dig nu när han spelar så mycket? Här får du en ostbåge att trösta dig med 🐀😋

Svar på tråden Här är vi alla vänner.