Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!
I så fall var jag inte tillräckligt uppmärksam, kanske störd och lite dimsynt av alla personliga påhopp på mig i den här tråden, problem för mig att hålla isär alla olika nick som gillar att anfalla mig på det personliga planet, dessutom problem med alla anmälningar som görs för att tysta mig och mina åsikter vilket gör att om vissa inlägg plockas bort kan det bli svårt att följa sammanhangen. Kanske därav detta missförstånd.
Jag ber dig om ursäkt.
När jag gör fel vill jag få möjlighet be om ursäkt. Men min ursäkt kommer nu så sent därför att vissa personer här gillar att upprepat vidta åtgärder mot mig som gjort att jag har varit förhindrad att svara.
Jag citerade en viss debattör (det ser du också då jag hade citerat denne) och riktade enbart svaret till honom. då jag tröttnade på hans dåliga beteende genom att enbart försöka diskutera person i stället för sak
Du citerade mitt inlägg och då missade jag att du egentligen lade in en text i detta där du citerade en helt annan medlem.
Kan det nu vara rätt uppfattat?
.
Jag har redan läst alla dina inlägg. Du har haft den mest sakligaste tonen av dem alla.
Tack, det värmer. Tyvärr verkar du vara den enda som ser det. Inte ens de som håller i detta forum verkar fatta det.
jag tröttnade på hans dåliga beteende genom att enbart försöka diskutera person i stället för sak.
Tack. Även detta verkar du vara den enda som uppmärksammar!
"Om du vill stödja andra...
Allt detta är riktat till det som du citerade, alltså till en helt annan medlem och riktat till vad denna person skrivit till mig i det som jag verkligen betraktar som allvarliga påhopp och personangrepp. Men som tydligen är tillåtet i detta forum?
Om jag förstår saken rätt så är allt detta mellan dig och mig alltså ett missförstånd (?).
Dags för dig att lära dig konsten att hålla isär på vem som skriver vad.
Jag ger dig helt rätt i detta, utan något som helst förbehåll.
Och jag bekräftar att jag i denna situationen klantade till det och inte klarade konsten att hålla isär vem som skriver vad.
Hoppas att du bättre än jag kan förstå sammanhanget och missförståndet (jag är fortfarande inte helt säker på om jag exakt fattat i vilken del du citerade mig och i vilken del du citerade en "viss debattör". Men jag tror att jag fattat tillräckligt för att inse att jag inte förstod.
Jag ber dig om ursäkt.
Så säga att du är hardcore SD är personliga påhopp.
Då måste man ställa sig frågan varför försvarar du och propagerar du bra SD och inget annat parti