Hjälten Jimmie Åkesson tar tag i problem, åker själv till Grekland, informera flyktingar att inte komma till Sverige!!
Nej, det är en desperat lögn från dig. Något sådant har jag aldrig sagt. Visa i så fall gärna med citat så ska jag korrigera mig.
jag väljer rösta på de som hjälper folket och inte en handfull av dom.
Men om du röstar på något av regeringspartierna, eller ett stödparti, eller något av riksdagens gammelpartier så kan du väl ändå inte hävda att folket anser sig ha blivit hjälpta vare sig av ditt eget eller av något annat gammelparti i den fråga som folket anser vara den viktigaste frågan?
Du kanske är så lurad och indoktrinerad att du låter dig luras tro det?
Men du kan väl inte på fullt allvar mena att folket tror det?
Har du några vederhäftiga belägg för det? Som i så fall går emot allt, och t ex går emot t ex det exempel med Novus och SVT som jag tidigare refererade till?
Klyban, är det din seriösa mening och åsikt att jag och en stor del av svenska folket är nazister och alla de andra tillmälen som du försöker smeta oss med, är det din åsikt med ditt fulla allvar???
Men mer intressant när du ska komma till ditt parti och prata om dom
Som sagt, det har jag redan pratat om. Läs gärna mina inlägg så ska du finna.
Nu väntar jag på att du på ett sakligt sätt ska prata om ditt parti.
Eller att du åtminstone på ett sakligt sätt ska visa att jag har fel i något av allt det jag har skrivit i tråden.
Hittills har du ju bara lyckats bekräftat att många av sakerna jag har skrivit är rätt och helt korrekt.
Du berättade just detta precis, har du redan glömt av?
Och nej, det är du som säger folket som röstar på är nazister, inte jag.
En klassisk högerextrem vändning på ett argument som de ogillar.
SD är ett parti sprunget ur nazism, vit makt och önskan av fascism.
Och detta är i en direkt närtid.