Din syn på män som porrsurfar
Vad tänker ni kvinnor innerst inne om män som porrsurfar?
Vad tänker ni kvinnor innerst inne om män som porrsurfar?
Jag tycker att dom är äckliga .
Då min fru inte vill knulla så ofta som jag vill runkar jag ofta till porr. Ett sätt att bli av med sexlusten tillfälligt iaf.
Om det är vanlig porr bryr jag mig inte. Men är det våldsporr eller med med djur eller barn så sparkar jag ut honom.
Helt okej om man tittar på porr nån enstaka gång av nyfikenhet eller att man vill experimentera lite själv, men har svårt att respektera män som är för fixerade vid sex och använder sig av onani och porr på regelbunden basis. Även människor som lägger för stor vikt vid sex, som en besatthet, och kan ha detta lättvindigt och utan känslor eller bara verkar vilja ha en partner för att knulla utan djupare engagemang. Tror man blir ointelligent av att ägna för mycket tid och fokus på sex och kroppens behov. Föredrar intellektuella människor med vidare intressen.
Förekommer det att män porrsurfar utan att runka? Att de bara tycker det är kul att kolla på av ren nyfikenhet? Isf känns det mindre frånstötande.
För större delen av befolkningen, kvinnor som män så har man ett sexliv med sig själv och ett med sin partner. Ju fortare man inser att det ju snabbare kan man koppla av och bara vara. Sen oavsett om det sexlivet som man har med sig själv består av ett duschmunstycke i duschen, fantasi eller porrsurfande så vad är skillnaden egentligen?
Förekommer det att män porrsurfar utan att runka? Att de bara tycker det är kul att kolla på av ren nyfikenhet? Isf känns det mindre frånstötande.
För större delen av befolkningen, kvinnor som män så har man ett sexliv med sig själv och ett med sin partner. Ju fortare man inser att det ju snabbare kan man koppla av och bara vara. Sen oavsett om det sexlivet som man har med sig själv består av ett duschmunstycke i duschen, fantasi eller porrsurfande så vad är skillnaden egentligen?
Ingen vill leva med en porrskadad man. Såna bör man skrynkla ihop och kasta i papperskorgen
Det beror på. Porrskadade män som missbrukar det hela är ingen man jag vill ha. En man som tittar på port ibland och runkar är väl rätt normalt och inget problem. Jag är kvinna och jag tittar på porr ibland och onanerar.