• Anonym (surf)

Din syn på män som porrsurfar

Vad tänker ni kvinnor innerst inne om män som porrsurfar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din syn på män som porrsurfar
  • Anonym (Jart)
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-03 13:40:28 följande:
    Jag jobbar med sex. Män som kollar mycket på porr är sämre på att tillfredsställa och njuter inte lika mycket som mer normala män. Tycker det är tråkigt att män tror det är så normalt med porr. Folk får väl göra vad de vill men det är ju främst synd för män som får svårare att njuta av riktigt sex
    Om du jobbar med sex så gissar jag att du är antisexrådgivare för katolska kyrkan. Och som jag sade tidigare, mycket porr är inte alls bra.

Någon minut här och där som hjälpmedel vid onani vid partnerns frånvaro är bara av godo.
  • Anders 386
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-03 13:00:12 följande:

Ingen vill leva med en porrskadad man. Såna bör man skrynkla ihop och kasta i papperskorgen

Ska man göra samma sak med dom (Just nu) 52% kvinnor som svarat i enkäten att dom kollar porr??

• Anonym (Bill)
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-03 13:40:28 följande:
    Jag jobbar med sex. Män som kollar mycket på porr är sämre på att tillfredsställa och njuter inte lika mycket som mer normala män. Tycker det är tråkigt att män tror det är så normalt med porr. Folk får väl göra vad de vill men det är ju främst synd för män som får svårare att njuta av riktigt sex
    Prostituerad alltså? Eftersom du verkar ha stor erfarenhet av hur olika män är som älskare... Lämnar du över en enkät till varje torsk innan ni har sex??
  • Anders 386
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-03 13:29:23 följande:
    För det är ju så mycket mognare att sitta och kolla på porr som en äcklig runkgubbe eller ? Nej det skulle jag inte tro..
    Och vad kallar du kvinnor som tillfredsställer sig själva?? Äckliga runkkärringar??
  • Anonym (Bill)
    Anonym (patetiskt mest) skrev 2020-03-03 00:05:35 följande:

Helt okej om man tittar på porr nån enstaka gång av nyfikenhet eller att man vill experimentera lite själv, men har svårt att respektera män som är för fixerade vid sex och använder sig av onani och porr på regelbunden basis. Även människor som lägger för stor vikt vid sex, som en besatthet, och kan ha detta lättvindigt och utan känslor eller bara verkar vilja ha en partner för att knulla utan djupare engagemang. Tror man blir ointelligent av att ägna för mycket tid och fokus på sex och kroppens behov. Föredrar intellektuella människor med vidare intressen.

Jag tror du har en hel del fördomar...
    Tror du verkligen att "intellektuella" människor kollar mindre porr??  Skrattande
  • Anonym (gäst)
    Anonym (Jart) skrev 2020-03-03 14:25:27 följande:

Om du jobbar med sex så gissar jag att du är antisexrådgivare för katolska kyrkan. Och som jag sade tidigare, mycket porr är inte alls bra.

Någon minut här och där som hjälpmedel vid onani vid partnerns frånvaro är bara av godo.

Intressant att du nämner det, då jag är ganska säker på att katolska porrtittande präster kontrollerar en stor del av porrindustrin för att splittra på män och kvinnor genom att besudla dem med sexuellt kvinnohat mm. Men ja fortsätt bidra deras verksamheter då om det är så bekvämt för dig ..
  • Anonym (Tombola)
    Akira Öken skrev 2020-03-03 13:30:13 följande:
    Du kan inte förstå skillnaden? På riktigt? Snacka om att kasta sten i glashus när du samtidigt pratar om mogenhet...
    Då begriper du inte mycket......men lugn det kommer med åren och erfarenheter
  • Anonym (Tombola)
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-03 13:29:23 följande:
    För det är ju så mycket mognare att sitta och kolla på porr som en äcklig runkgubbe eller ? Nej det skulle jag inte tro..
    Lycka till att hitta en man eller i ditt fall troligen en pojk som inte suttit och tittat på porr på datorn och tillfredsställt sig. Men du lär dig så småningom....det kommer med ålder och erfarenhet.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Tombola) skrev 2020-03-03 14:52:20 följande:

Lycka till att hitta en man eller i ditt fall troligen en pojk som inte suttit och tittat på porr på datorn och tillfredsställt sig. Men du lär dig så småningom....det kommer med ålder och erfarenhet.

Du var inte lite lättkränkt.
  • Anonym (gäst)
    Anonym (Tombola) skrev 2020-03-03 14:52:20 följande:

Vill inte ha porrtittande män eller pojkar. Då är jag hellre utan , de kan fortsätta runka till sina skärmar hur mycket de vill. Är inte intresserad av sånt pack
Svar på tråden Din syn på män som porrsurfar