• Anonym (surf)

Din syn på män som porrsurfar

Vad tänker ni kvinnor innerst inne om män som porrsurfar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din syn på män som porrsurfar
  • Anonym (Kvinna)
    Anders 386 skrev 2020-03-03 14:40:36 följande:

Och vad kallar du kvinnor som tillfredsställer sig själva?? Äckliga runkkärringar??

Det heter onani när en kvinna onanerar. Runka heter det när en man onanerar, så då blir det onanikärring.
  • Anonym (gäst)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-03-03 15:23:33 följande:

Det heter onani när en kvinna onanerar. Runka heter det när en man onanerar, så då blir det onanikärring.

Pullkärring annars
  • Anonym (Jart)
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-03 15:17:02 följande:
    Vill inte ha porrtittande män eller pojkar. Då är jag hellre utan , de kan fortsätta runka till sina skärmar hur mycket de vill. Är inte intresserad av sånt pack
    Bra, då slipper förhoppningsvis en sexuellt normal man fastna i ett sexlöst förhållande med en kall kvinna som dig.
  • Anonym (gäst)
    Anonym (Jart) skrev 2020-03-03 15:52:27 följande:

Bra, då slipper förhoppningsvis en sexuellt normal man fastna i ett sexlöst förhållande med en kall kvinna som dig.

Är du så porrskadad att du tappat alla dina hjärnceller eller? Vad ska människan med porr till om den är i en relation för?? Jag vill inte sitta och kolla på porr , tycker det är sunkigt. Finns väl män som känner likadant? Porr och sex är två helt skiljda saker. Mannen får välja, porr eller sex? Det ÄR ju porrtittande män som blir sexlösa till slut och det är ju ingen annans än deras EGET fel. Vad ska jag med en sexuellt oduglig porrtittande man till haha? Stackars kvinnor alltså..
  • Akira Öken
    Anonym (Tombola) skrev 2020-03-03 14:49:04 följande:

Då begriper du inte mycket......men lugn det kommer med åren och erfarenheter

Om det innebär att helt oreflekterat driva mina egna teser, så nej tack.
  • Anonym (Hon)
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-03 16:06:43 följande:
    Är du så porrskadad att du tappat alla dina hjärnceller eller? Vad ska människan med porr till om den är i en relation för?? Jag vill inte sitta och kolla på porr , tycker det är sunkigt. Finns väl män som känner likadant? Porr och sex är två helt skiljda saker. Mannen får välja, porr eller sex? Det ÄR ju porrtittande män som blir sexlösa till slut och det är ju ingen annans än deras EGET fel. Vad ska jag med en sexuellt oduglig porrtittande man till haha? Stackars kvinnor alltså..
    Det ena behöver inte utesluta det andra. Jag vill både ha sex med min man och titta på porr och onanera. Som tur är så lever jag inte med en missunnsam moralpelle till karl som inte kan unna mig den njutningen. 
  • Anonym (Porrsurfar och äcklig?)

Jag porrsurfar själv, och känner mig äcklig ibland. Har väl typ samma syn på män som gör det. Att det kan vara lite äckligt.

Håller man det på rimlig nivå vilket jag inte gör så är det väl ok.  Sitter man där och tänker att jag kollar lite snabbt och pillar på mig själv lite snabbt bara tills ångesten går över och sedan sitter där 4 timmar senare med underlivet så ömt av allt pillande att man onanerar med dildo i rumpan istället...framför porr så kan en känna sig rätt äcklig och misslyckad.

Bättre än att käka en massa stesolid eller skära sig själv åtminstone.

• Anonym (patetiskt mest)
    Anonym (Porrsurfar och äcklig?) skrev 2020-03-03 19:20:21 följande:

Jag porrsurfar själv, och känner mig äcklig ibland. Har väl typ samma syn på män som gör det. Att det kan vara lite äckligt.

Håller man det på rimlig nivå vilket jag inte gör så är det väl ok.  Sitter man där och tänker att jag kollar lite snabbt och pillar på mig själv lite snabbt bara tills ångesten går över och sedan sitter där 4 timmar senare med underlivet så ömt av allt pillande att man onanerar med dildo i rumpan istället...framför porr så kan en känna sig rätt äcklig och misslyckad.

Bättre än att käka en massa stesolid eller skära sig själv åtminstone.

Bra att du har självinsikt. Men ja, då skulle jag också känt mig ganska äcklig och skamfylld, patetiskt faktiskt och försökt hitta något mer kreativt och personlighetsutvecklande att göra med min frustration, som uppenbarligen är missriktad och jämförbar med ett missbruk.
    Anonym (patetiskt mest) skrev 2020-03-03 20:07:27 följande:
    Bra att du har självinsikt. Men ja, då skulle jag också känt mig ganska äcklig och skamfylld, patetiskt faktiskt och försökt hitta något mer kreativt och personlighetsutvecklande att göra med min frustration, som uppenbarligen är missriktad och jämförbar med ett missbruk.
    Det är ångestdämpande för mig. Träning funkar med men inte lika bra. Frossa i fet mat och socker funkar med men då blir jag....fet. Vill inte käka en massa stesolid eller skära mig heller. Jag har försökt utan porr men det är svårare. Jag är nog lite som en man med det, det underlättar att se något sexigt vid onani. 

Att ha sex på riktigt är svårt. Har väldigt begränsande social fobi.
  • Anonym (555)

Skulle inte vilja att min man gjorde det.

Men hur andra män gör skiter jag i.

• Anonym (D)
    Anonym (surf) skrev 2020-03-03 12:51:49 följande:
    Kan du förklara vad det är som är så frånstötande med en runkande man?
    Jag får bilden av en porrsurfande man som runkar i ett sunkigt kök. En cigarett som ryker i ett askfat, diskbänken fullbelamrad med möglig disk och överallt är det slängt gamla pizzakartonger. En illaluktande småfet gubbe på en pinnstol med mer hår på kroppen än på huvudet iklädd en raviolifläckad brynja. Hela tiden sökande grövre porr för att kompensera sin porrimpotens.

Men om jag tänker bort runkandet kan jag få en bild av ett ljust rum smakfullt möblerat. En välvårdad man i vit skjorta och chinos sitter i en skinnsoffa och surfar lite förstrött med ett ögonbryn lyft av nyfikenhet. I telefonen på bordet har han sin kvinnliga kontakt som bara önskar att han hör av sig för att umgås och ha sex, vilket han kommer att göra snart eftersom han blir så uttråkad av surfandet.
    Anonym (D) skrev 2020-03-04 07:16:42 följande:
    Jag får bilden av en porrsurfande man som runkar i ett sunkigt kök. En cigarett som ryker i ett askfat, diskbänken fullbelamrad med möglig disk och överallt är det slängt gamla pizzakartonger. En illaluktande småfet gubbe på en pinnstol med mer hår på kroppen än på huvudet iklädd en raviolifläckad brynja. Hela tiden sökande grövre porr för att kompensera sin porrimpotens.

Men om jag tänker bort runkandet kan jag få en bild av ett ljust rum smakfullt möblerat. En välvårdad man i vit skjorta och chinos sitter i en skinnsoffa och surfar lite förstrött med ett ögonbryn lyft av nyfikenhet. I telefonen på bordet har han sin kvinnliga kontakt som bara önskar att han hör av sig för att umgås och ha sex, vilket han kommer att göra snart eftersom han blir så uttråkad av surfandet.
    Då målar upp en bra bild av ångesten tycker jag. Även om ångesten kan se annorlunda ut med annorlunda attribut för olika personer så känner jag igen mig i honom. Trots att jag inte ens är man.
  • Anonym (Nja)

Porr är problematiskt och det har fått mig att sluta efter att ha satt mig in i verkligheten för många av sexarbetarna. Porr är väldigt nära eller till och med samma sak som prostitution.

Samma människor (kvinnor) som arbetar med det.

Ytterst liten del av porren är oproblematiskt och gjord på ett etiskt ok sätt.

• Anonym (Nej tack)

Om en man tittar på porr kanske 1 gång eller 2 gånger i månaden som absolut MAX, så okej. Oftare än så känns äckligt.

Jag tror många av dom ?kvinnor? som svarat i tråden är män som försöker få de själva att känna sig bättre.

• Anonym (patetiskt mest)
    Anonym (D) skrev 2020-03-04 07:16:42 följande:

Du målar upp en fantastiskt träffande bild också gestaltad i många amerikanska filmer. Det är sunkigt typ Seven, perverst så det förslår, stinkande kadaver och sjuka tankar som utvecklas till kriminella grova handlingar förr eller senare Våldtäkter, pedofili. Porr är sunkigt och självbefläckande och signalerar på dålig karaktär i stort sett och ett oinspirerat och sorgligt liv i övrigt. Ensamheten definierad. Ingen vill ha någon som man som ägnar sig hängivet åt så sjuka saker och som sätter så stor vikt vid onani. Din sista bild är något mer smickrande och glamorös. Porr är en drog som påverkar känsloliv och beteenden och gör alltför många impotenta och verklighetsfrånvända Varför inte jobba med sig själv och försöka få riktiga relationer istället?
Svar på tråden Din syn på män som porrsurfar