Din syn på män som porrsurfar
Vad tänker ni kvinnor innerst inne om män som porrsurfar?
Vad tänker ni kvinnor innerst inne om män som porrsurfar?
Och vad kallar du kvinnor som tillfredsställer sig själva?? Äckliga runkkärringar??
Det heter onani när en kvinna onanerar. Runka heter det när en man onanerar, så då blir det onanikärring.
Bra, då slipper förhoppningsvis en sexuellt normal man fastna i ett sexlöst förhållande med en kall kvinna som dig.
Då begriper du inte mycket......men lugn det kommer med åren och erfarenheter
Jag porrsurfar själv, och känner mig äcklig ibland. Har väl typ samma syn på män som gör det. Att det kan vara lite äckligt.
Håller man det på rimlig nivå vilket jag inte gör så är det väl ok. Sitter man där och tänker att jag kollar lite snabbt och pillar på mig själv lite snabbt bara tills ångesten går över och sedan sitter där 4 timmar senare med underlivet så ömt av allt pillande att man onanerar med dildo i rumpan istället...framför porr så kan en känna sig rätt äcklig och misslyckad.
Bättre än att käka en massa stesolid eller skära sig själv åtminstone.
Jag porrsurfar själv, och känner mig äcklig ibland. Har väl typ samma syn på män som gör det. Att det kan vara lite äckligt.
Håller man det på rimlig nivå vilket jag inte gör så är det väl ok. Sitter man där och tänker att jag kollar lite snabbt och pillar på mig själv lite snabbt bara tills ångesten går över och sedan sitter där 4 timmar senare med underlivet så ömt av allt pillande att man onanerar med dildo i rumpan istället...framför porr så kan en känna sig rätt äcklig och misslyckad.
Bättre än att käka en massa stesolid eller skära sig själv åtminstone.
Skulle inte vilja att min man gjorde det.
Men hur andra män gör skiter jag i.
Porr är problematiskt och det har fått mig att sluta efter att ha satt mig in i verkligheten för många av sexarbetarna. Porr är väldigt nära eller till och med samma sak som prostitution.
Samma människor (kvinnor) som arbetar med det.
Ytterst liten del av porren är oproblematiskt och gjord på ett etiskt ok sätt.
Om en man tittar på porr kanske 1 gång eller 2 gånger i månaden som absolut MAX, så okej. Oftare än så känns äckligt.
Jag tror många av dom ?kvinnor? som svarat i tråden är män som försöker få de själva att känna sig bättre.