Inlägg från: Anonym (patetiskt mest) |Visa alla inlägg
  • Anonym (patetiskt mest)

Din syn på män som porrsurfar

Helt okej om man tittar på porr nån enstaka gång av nyfikenhet eller att man vill experimentera lite själv, men har svårt att respektera män som är för fixerade vid sex och använder sig av onani och porr på regelbunden basis. Även människor som lägger för stor vikt vid sex, som en besatthet, och kan ha detta lättvindigt och utan känslor eller bara verkar vilja ha en partner för att knulla utan djupare engagemang. Tror man blir ointelligent av att ägna för mycket tid och fokus på sex och kroppens behov. Föredrar intellektuella människor med vidare intressen.

Anonym (Porrsurfar och äcklig?) skrev 2020-03-03 19:20:21 följande:

Jag porrsurfar själv, och känner mig äcklig ibland. Har väl typ samma syn på män som gör det. Att det kan vara lite äckligt.

Håller man det på rimlig nivå vilket jag inte gör så är det väl ok.  Sitter man där och tänker att jag kollar lite snabbt och pillar på mig själv lite snabbt bara tills ångesten går över och sedan sitter där 4 timmar senare med underlivet så ömt av allt pillande att man onanerar med dildo i rumpan istället...framför porr så kan en känna sig rätt äcklig och misslyckad.

Bättre än att käka en massa stesolid eller skära sig själv åtminstone.

Bra att du har självinsikt. Men ja, då skulle jag också känt mig ganska äcklig och skamfylld, patetiskt faktiskt och försökt hitta något mer kreativt och personlighetsutvecklande att göra med min frustration, som uppenbarligen är missriktad och jämförbar med ett missbruk.
    Anonym (D) skrev 2020-03-04 07:16:42 följande:
    Jag får bilden av en porrsurfande man som runkar i ett sunkigt kök. En cigarett som ryker i ett askfat, diskbänken fullbelamrad med möglig disk och överallt är det slängt gamla pizzakartonger. En illaluktande småfet gubbe på en pinnstol med mer hår på kroppen än på huvudet iklädd en raviolifläckad brynja. Hela tiden sökande grövre porr för att kompensera sin porrimpotens.

Men om jag tänker bort runkandet kan jag få en bild av ett ljust rum smakfullt möblerat. En välvårdad man i vit skjorta och chinos sitter i en skinnsoffa och surfar lite förstrött med ett ögonbryn lyft av nyfikenhet. I telefonen på bordet har han sin kvinnliga kontakt som bara önskar att han hör av sig för att umgås och ha sex, vilket han kommer att göra snart eftersom han blir så uttråkad av surfandet.
    Du målar upp en fantastiskt träffande bild också gestaltad i många amerikanska filmer. Det är sunkigt typ Seven, perverst så det förslår, stinkande kadaver och sjuka tankar som utvecklas till kriminella grova handlingar förr eller senare Våldtäkter, pedofili. Porr är sunkigt och självbefläckande och signalerar på dålig karaktär i stort sett och ett oinspirerat och sorgligt liv i övrigt. Ensamheten definierad. Ingen vill ha någon som man som ägnar sig hängivet åt så sjuka saker och som sätter så stor vikt vid onani. Din sista bild är något mer smickrande och glamorös. Porr är en drog som påverkar känsloliv och beteenden och gör alltför många impotenta och verklighetsfrånvända Varför inte jobba med sig själv och försöka få riktiga relationer istället?
Svar på tråden Din syn på män som porrsurfar