Inlägg från: Anonym (Porrsurfar och äcklig?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Porrsurfar och äcklig?)

Din syn på män som porrsurfar

Jag porrsurfar själv, och känner mig äcklig ibland. Har väl typ samma syn på män som gör det. Att det kan vara lite äckligt.

Håller man det på rimlig nivå vilket jag inte gör så är det väl ok.  Sitter man där och tänker att jag kollar lite snabbt och pillar på mig själv lite snabbt bara tills ångesten går över och sedan sitter där 4 timmar senare med underlivet så ömt av allt pillande att man onanerar med dildo i rumpan istället...framför porr så kan en känna sig rätt äcklig och misslyckad.

Bättre än att käka en massa stesolid eller skära sig själv åtminstone.

Anonym (patetiskt mest) skrev 2020-03-03 20:07:27 följande:
    Bra att du har självinsikt. Men ja, då skulle jag också känt mig ganska äcklig och skamfylld, patetiskt faktiskt och försökt hitta något mer kreativt och personlighetsutvecklande att göra med min frustration, som uppenbarligen är missriktad och jämförbar med ett missbruk.
    Det är ångestdämpande för mig. Träning funkar med men inte lika bra. Frossa i fet mat och socker funkar med men då blir jag....fet. Vill inte käka en massa stesolid eller skära mig heller. Jag har försökt utan porr men det är svårare. Jag är nog lite som en man med det, det underlättar att se något sexigt vid onani. 

Att ha sex på riktigt är svårt. Har väldigt begränsande social fobi.
    Anonym (D) skrev 2020-03-04 07:16:42 följande:
    Jag får bilden av en porrsurfande man som runkar i ett sunkigt kök. En cigarett som ryker i ett askfat, diskbänken fullbelamrad med möglig disk och överallt är det slängt gamla pizzakartonger. En illaluktande småfet gubbe på en pinnstol med mer hår på kroppen än på huvudet iklädd en raviolifläckad brynja. Hela tiden sökande grövre porr för att kompensera sin porrimpotens.

Men om jag tänker bort runkandet kan jag få en bild av ett ljust rum smakfullt möblerat. En välvårdad man i vit skjorta och chinos sitter i en skinnsoffa och surfar lite förstrött med ett ögonbryn lyft av nyfikenhet. I telefonen på bordet har han sin kvinnliga kontakt som bara önskar att han hör av sig för att umgås och ha sex, vilket han kommer att göra snart eftersom han blir så uttråkad av surfandet.
    Då målar upp en bra bild av ångesten tycker jag. Även om ångesten kan se annorlunda ut med annorlunda attribut för olika personer så känner jag igen mig i honom. Trots att jag inte ens är man.
Svar på tråden Din syn på män som porrsurfar