Inlägg från: Anonym (gäst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gäst)

Din syn på män som porrsurfar

Anonym (Tombola) skrev 2020-03-03 11:57:30 följande:

För större delen av befolkningen, kvinnor som män så har man ett sexliv med sig själv och ett med sin partner. Ju fortare man inser att det ju snabbare kan man koppla av och bara vara. Sen oavsett om det sexlivet som man har med sig själv består av ett duschmunstycke i duschen, fantasi eller porrsurfande så vad är skillnaden egentligen?

Skillnaden är att porr involverar att titta på andra människor och är då en form av otrohet eftersom synen av andra människor/kvinnor krävs för att du ska komma under din lilla egentid. Vilket är ganska patetiskt och äckligt
  • Anonym (gäst)

Ingen vill leva med en porrskadad man. Såna bör man skrynkla ihop och kasta i papperskorgen

• Anonym (gäst)

Ja men det kanske är för att du är en porrskadad man? Antagligen...

• Anonym (gäst)
    Anonym (Tombola) skrev 2020-03-03 13:26:15 följande:

Låter som en mycket omogen människas syn på det hela. Att man inte gillar porrindustrin och vad den står för till mesta delen den diskussionen köper jag fullt och fast. Men att det är skillnad om du använder ditt duschmunstycke och fantiserar om din kollega på jobbet eller porrsurfar till någon du inte vet vem det är och aldrig har träffat och aldrig kommer att träffa. Då tycker jag fantasin i duschen är värre.

För det är ju så mycket mognare att sitta och kolla på porr som en äcklig runkgubbe eller ? Nej det skulle jag inte tro..
  • Anonym (gäst)

Ah fast det låter ju som att du runkar porr för mycket om du inte ens kan tillfredsställa din tjej som är sugen hela tiden? Det är ju därför det är låg status på porrtittande män eftersom de blir sämre i sängen ofta

• Anonym (gäst)
    Anonym (Jart) skrev 2020-03-03 13:31:09 följande:

Du är död från midjan ner och därför kan du inte förstå att det finns människor som tillfredsställer sig själva med hjälpmedel. Det kan vara en dildo, lösfitta, porr, etc.

Gemensamt är att detta, inkl vanligt sex, kan brukas eller missbrukas.

Dom dagar jag inte träffar tjejen så runkar jag till något porrklipp. Tar sådär 3 minuter. Kollar aldrig porr annars, bara när jag ska runka.

Tjejen kollar också porr och onanerar när vi inte träffas. Skillnaden är att hon gör det 1-2ggr i veckan och jag varje dag vi inte träffas. Men hon har högre sexdrift än mig när vi väl träffas, hon vill gärna 3-4ggr om dagen och jag är nöjd med 2 ggr om dagen.

Men ren onani vill hon som sagt bara 1-2ggr i veckan. Ingen av oss är porrskadade och vi ser bara vanlig porr. Jag vill inte ens se hårda avsugningar eller analt, jag blir illa till mods när jag ser mascaran rinna på en tjej som blir munknullad och ståndet lägger sig direkt.

Jag jobbar med sex. Män som kollar mycket på porr är sämre på att tillfredsställa och njuter inte lika mycket som mer normala män. Tycker det är tråkigt att män tror det är så normalt med porr. Folk får väl göra vad de vill men det är ju främst synd för män som får svårare att njuta av riktigt sex
  • Anonym (gäst)

Du är död från midjan ner och därför kan du inte förstå att det finns människor som tillfredsställer sig själva med hjälpmedel. Det kan vara en dildo, lösfitta, porr, etc.

Dom dagar jag inte träffar tjejen så runkar jag till något porrklipp. Tar sådär 3 minuter. Kollar aldrig porr annars, bara när jag ska runka.

Tjejen kollar också porr och onanerar när vi inte träffas. Skillnaden är att hon gör det 1-2ggr i veckan och jag varje dag vi inte träffas. Men hon har högre sexdrift än mig när vi väl träffas, hon vill gärna 3-4ggr om dagen och jag är nöjd med 2 ggr om dagen.

Men ren onani vill hon som sagt bara 1-2ggr i veckan. Ingen av oss är porrskadade och vi ser bara vanlig porr. Jag vill inte ens se hårda avsugningar eller analt, jag blir illa till mods när jag ser mascaran rinna på en tjej som blir munknullad och ståndet lägger sig direkt.

Jag jobbar med sex. Män som kollar mycket på porr är sämre på att tillfredsställa och njuter inte lika mycket som mer normala män. Tycker det är tråkigt att män tror det är så normalt med porr. Folk får väl göra vad de vill men det är ju främst synd för män som får svårare att njuta av riktigt sex
  • Anonym (gäst)

• Anonym (gäst)
    Anonym (Jart) skrev 2020-03-03 14:25:27 följande:

Om du jobbar med sex så gissar jag att du är antisexrådgivare för katolska kyrkan. Och som jag sade tidigare, mycket porr är inte alls bra.

Någon minut här och där som hjälpmedel vid onani vid partnerns frånvaro är bara av godo.

Intressant att du nämner det, då jag är ganska säker på att katolska porrtittande präster kontrollerar en stor del av porrindustrin för att splittra på män och kvinnor genom att besudla dem med sexuellt kvinnohat mm. Men ja fortsätt bidra deras verksamheter då om det är så bekvämt för dig ..
  • Anonym (gäst)
    Anonym (Tombola) skrev 2020-03-03 14:52:20 följande:

Lycka till att hitta en man eller i ditt fall troligen en pojk som inte suttit och tittat på porr på datorn och tillfredsställt sig. Men du lär dig så småningom....det kommer med ålder och erfarenhet.

Vill inte ha porrtittande män eller pojkar. Då är jag hellre utan , de kan fortsätta runka till sina skärmar hur mycket de vill. Är inte intresserad av sånt pack
  • Anonym (gäst)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-03-03 15:23:33 följande:

Det heter onani när en kvinna onanerar. Runka heter det när en man onanerar, så då blir det onanikärring.

Pullkärring annars
  • Anonym (gäst)
    Anonym (Jart) skrev 2020-03-03 15:52:27 följande:

Bra, då slipper förhoppningsvis en sexuellt normal man fastna i ett sexlöst förhållande med en kall kvinna som dig.

Är du så porrskadad att du tappat alla dina hjärnceller eller? Vad ska människan med porr till om den är i en relation för?? Jag vill inte sitta och kolla på porr , tycker det är sunkigt. Finns väl män som känner likadant? Porr och sex är två helt skiljda saker. Mannen får välja, porr eller sex? Det ÄR ju porrtittande män som blir sexlösa till slut och det är ju ingen annans än deras EGET fel. Vad ska jag med en sexuellt oduglig porrtittande man till haha? Stackars kvinnor alltså..
Svar på tråden Din syn på män som porrsurfar