Inlägg från: Anonym (Tombola) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tombola)

Din syn på män som porrsurfar

För större delen av befolkningen, kvinnor som män så har man ett sexliv med sig själv och ett med sin partner. Ju fortare man inser att det ju snabbare kan man koppla av och bara vara. Sen oavsett om det sexlivet som man har med sig själv består av ett duschmunstycke i duschen, fantasi eller porrsurfande så vad är skillnaden egentligen?

• Anonym (Tombola)
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-03 12:58:57 följande:
    Skillnaden är att porr involverar att titta på andra människor och är då en form av otrohet eftersom synen av andra människor/kvinnor krävs för att du ska komma under din lilla egentid. Vilket är ganska patetiskt och äckligt
    Låter som en mycket omogen människas syn på det hela. Att man inte gillar porrindustrin och vad den står för till mesta delen den diskussionen köper jag fullt och fast. Men att det är skillnad om du använder ditt duschmunstycke och fantiserar om din kollega på jobbet eller porrsurfar till någon du inte vet vem det är och aldrig har träffat och aldrig kommer att träffa. Då tycker jag fantasin i duschen är värre.
  • Anonym (Tombola)
    Akira Öken skrev 2020-03-03 13:30:13 följande:
    Du kan inte förstå skillnaden? På riktigt? Snacka om att kasta sten i glashus när du samtidigt pratar om mogenhet...
    Då begriper du inte mycket......men lugn det kommer med åren och erfarenheter
  • Anonym (Tombola)
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-03 13:29:23 följande:
    För det är ju så mycket mognare att sitta och kolla på porr som en äcklig runkgubbe eller ? Nej det skulle jag inte tro..
    Lycka till att hitta en man eller i ditt fall troligen en pojk som inte suttit och tittat på porr på datorn och tillfredsställt sig. Men du lär dig så småningom....det kommer med ålder och erfarenhet.
Svar på tråden Din syn på män som porrsurfar