Anonym (Jart) skrev 2020-03-03 13:31:09 följande:
Du är död från midjan ner och därför kan du inte förstå att det finns människor som tillfredsställer sig själva med hjälpmedel. Det kan vara en dildo, lösfitta, porr, etc.
Gemensamt är att detta, inkl vanligt sex, kan brukas eller missbrukas.
Dom dagar jag inte träffar tjejen så runkar jag till något porrklipp. Tar sådär 3 minuter. Kollar aldrig porr annars, bara när jag ska runka.
Tjejen kollar också porr och onanerar när vi inte träffas. Skillnaden är att hon gör det 1-2ggr i veckan och jag varje dag vi inte träffas. Men hon har högre sexdrift än mig när vi väl träffas, hon vill gärna 3-4ggr om dagen och jag är nöjd med 2 ggr om dagen.
Men ren onani vill hon som sagt bara 1-2ggr i veckan. Ingen av oss är porrskadade och vi ser bara vanlig porr. Jag vill inte ens se hårda avsugningar eller analt, jag blir illa till mods när jag ser mascaran rinna på en tjej som blir munknullad och ståndet lägger sig direkt.
Jag jobbar med sex. Män som kollar mycket på porr är sämre på att tillfredsställa och njuter inte lika mycket som mer normala män. Tycker det är tråkigt att män tror det är så normalt med porr. Folk får väl göra vad de vill men det är ju främst synd för män som får svårare att njuta av riktigt sex